štvrtok, 27. februára 2014

Benefit go tropiCORAL

Ahojte žienky,
chcem vám predstaviť zaujímajú kazetku so zaujímavými vecičkami od značky Benefit. Kúpila som ju v Prahe v Sephore za tuším 890 korún.  Videla som ju niekde na nete ako novinku a som bola zvedavá. Hlavne som chcela vyskúšať jeden z najznámejších ich produktov High beam.  Taktiež ľúbim aj ich lícenku, ktorá ma uchvátíla farbou aj vônou. 
V tejto kazetke bol rozjasňovač High beam a lícenka v coralovej farbe. 

Tieto malé balenia sú skvelé aj na odskúšanie, keď neviete či vám produkty budú vyhovovať a nechcete zbytočne kupovať celé balenia. Ja už aspoň viem čo si kúpim aj plné balenia. 

Obal je veľmi milý s gepardovaným vzorom po stranách. Je to vlastne niečo ako tvrdý, pevný papier. Už len krabička vyzerá kvalitne. Otváranie je klasické, vrchná časť do hora na magnetické zatváranie. Na vrchnej časti je aj zrkadielko a prilepený návod ako čo kde používať.

Lícenka Coralista je v menšej gramáži  a je to pekná korálovo/broskyňová fraba s torchu zlatavým shimmerom. Je to veľmi prirodzená farba, čiže je to na líčkach prirodzené bez ohľadu na to aké množstvo si naberiete na štetec. No ja som bola trošku sklamaná, lebo ja som ten typ, čo má rád trošku výraznejšie farby a čakala som niečo výraznejšie. Ale rada ju používam na nude líčenie. Opäť je tam tá zaujímavá vôňa, ktorá má u mňa veľké sympatie!  Pribalený je aj štetček opäť menšia verzia. Nepoužívam ho. Je veľká škoda, že sa nedá vybrať napr. na cestovanie.
4,5/5

Rozjasňovač High beam je malinké balenie, ktoré ale aj tak vydrží celkom dlho, kedže toho produktu si nepotrebujete patlať veľa na tvár. Ja ho aj tak nepoužívam každý deň, ani neviem prečo, asi si ho posvedome chcem šetriť :D Aplikátorom si nanesiem tri bodky nad lícne kosti (môžte aj pod obočie) a hneď rozotriem prstom , formou "tap tap" :D Krásne rozjasní a prežiari tvár. Nemám čo vytknúť tomuto produktu! Titul úžasného produktu medzi blogerkami a vlogerkami si zaslúži podľa mňa. Určite si chcem potom kúpiť aj plné balenie!
 5/5

Na chacha tint som po pravde nebola moc zvedavá. Tekutá lícenka mi prišla nepraktická, blbá aplikácia a tak. Produkt ma síce prekvapil v dobrom, ale ešte som tomu až tak neprišla na chuť. Ale celkovo produkt má veľmi dobrú výdrž. Aplikácia je podobná ako pri high beam, ale nanesené bodky musím  hneď rozmazať prstom. Veľmi rýchlo sa farba "vsiakne" do pleti a už sa to ťažko rozmazáva potom. Farba je pekná žiarivá oranžová, a pokiaľ sa mi to teda podarí pekne rozmazať do stratena, tak to vyzerá veľmi pekne. Najviac ma prekvapila výdrž. Môže sa používať aj na pery.
4/5

Coralista lesk na pery na uchvátil asi zo všetkých produktov najmenej. Asi to bude tým, že ja nie som fajnšmeker do leskov na pery. Farba je zaujímavá oranžová no na perách až tak nie je vidieť. Dodáva perám pekný lesk a nie je tak lepivý. Možno je to tou farbou, že sa mi tam moc nepáči. Keby bol ružový tak by sa mi asi viac páčil, len tá farba sa mi na perách proste nepáči. Ale kvalitovo je fajn. Viac k tomu asi nepoviem, lebo neviem čo :D 
2,5/5

po nanesení, v poradí high beam, cha cha tint, lesk na pery a dole pod tým je rozmazaná lícenka.

už rozmazané

takéto maličké to je v skutočnoti, aby ste si vedeli predstaviť




6 komentárov:

  1. Krásný boxík :) Zkus chacha tint nanášet stippling štětcem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. High beam je niečo po čom moje srdce prahne už nejaký ten piatok. Zišiel by sa mi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Perfektní kazetka, také jednu od Benefitu vlastním a nemůžu se na to balení vynadívat :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tahle sada vypadá perfektně a lákavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lícenka vyzerá naozaj moc pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť