štvrtok, 20. februára 2014

"akože" Lana del rey inšpirácia.

Ahoj.
Tak moc mi to teda nevyšlo, ale už to sem pridám, keď ste to chceli. Oči v skutočnosti neboli až tak tmavé ako je to na fotke, ale moc som fotiek ani nespravila.
Obočie som sa snažila spraviť rovnejšie a o niečo hrubšie. Na viečka som dala iba hnedý matný tieň a trochu tieňa aj pod spodné mihalnice, tieň som rozmazala do stratena. Maskara a pár trsov. Lana má veľké neobyčajné pery. Väčšinou nosí rúž telovej farby. Použila som najprv makeup aj na pery a pak rúž telovej farby.
Toto je moja prvá inšpirácia a moc sa mi to nepáči. Mám skúsiť ešte nejaké, či s tým mám skončiť ?



20 komentárov:

  1. určite skušak dalšie podla mna nič tým nestratíš ;) skus niekoho možno tebe viac podobného :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím si, že to neni také zlé ako to prezentuješ. Mne sa to veľmi páči. A kto je na prvý krát s niečím spokojný? Určite skúšaj ďalej! A ako si sa pýtala na fb či nechceme niečo extravagantné, tak ja by som to uvítala. V tvojom podaní by to bolo super!!! Popremýšlaj o tom. A čím farebnejšie tým lepšie!! :)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pery ti celkom vysli, este ich aj tak spulis. Len oci a obocie mas velmi tmave. A zakryla by som kerky. Jasne, ze pokracuj.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Proč by měla zakrývat tetování? :-D Vždyť je to jen inspirace a ne doslovný návod na to jak vydat jako Lana :-D

      Odstrániť
  4. len pokračuj :) a btw aké sú najlepšie kvalitné MATNÉ očné tiene???

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mně se to líbí, určitě pokračuj :). Sluší Ti to

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fú...Lana je ťažko napodobiteľná..myslím,že tie oči sú dosť tmavé a pery ona vlastne ani tak nešpúli len ich má ozaj neobyčajne veľké :) ..jasné,že skúšaj ďalej, prvý pokus sa nemusí vždy vydariť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ona ich ma zvacsene :)) preto to clovek s normalnymi perami nevie na 100% napodobnit

      Odstrániť
  7. Kašli na to a tvor vlastné diela;)
    Viky

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mně se to líbí, a to hodně :) Špulíš pusu stejně jako Lana :D Určitě v inspiracích pokračuj, jsem zvědavá, s čím přijdeš příště.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Určite ďalšie na prvý pokus veľmi dobré :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mne sa celkom aj podobáš líčením na Lanu :) pery, oči , obočie myslim si že tito vyšlo nato že to bolo prvý raz skús ešte nejaké inšpirácie možno ti sadne nejaká iná osobnosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mě se to moc líbí! Povedlo se ti to! :) A ta květinová čelenka je nádherná!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Lana Del Rey je úžasná, moc se mi její styl líbí :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. podľa mňa ti to vyško :) pokračuj dalej :)

    OdpovedaťOdstrániť