nedeľa, 9. februára 2014

22 a stále žijem.

Ahojte holky.
Možno niektoré z vás vedeli, že som mala narodeniny. Chcela som ich osláviť niekde mimo domova, tak som sa rozhodla pre Prahu. Mesto sa mi veľmi páči a chcela som vidieť kamarátov, ktorých tak často nevidím. Čiže som si vybavila voľno na 9 dní a šla najprv smer Bratislava na dva dni, pak Praha a pak ešte dva dni Bratislava. Môj b-day wishlist som si v podstate splnila a som spokojná. Ako penny board, air maxi do zbierky, tattoo a samozrejme kozmetika!
Ale najviac ma potešilo prekvapenie vo forme torty a krásna kytica. Síce som tam bola len s pár ľuďmi v Prahe a aj v Bratislave, ale som rada, že mi dali pocítiť, že ma majú radi :) Nepotrebujem veľké párty s kopou ľudí, len posedenie s ľudmi na ktorých mi záleží.
Váhala som či ísť bývať do Prahy ale Bratislavy. Záver? Zistila som, že do Prahy chcem chodiť iba na výlety, ale nie žiť(aspoň zatiaľ). Bratislava je už môj druhý domov. Teším sa na ňu a na veľa práce vo Fullframe entertainment :)


      poniektoré veci si zo soboty vôbec nepamätám...










             a teraz spokojná doma!

5 komentárov:

  1. dobré fotky :)) taky radši slavím s pár kamarády než kupou "známých".. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotečky, dodatočne prajem všetko naj k narodkám! :) A tú kozmetiku ti teda pekne závidím :))
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá že si si to užila, a to je hlavné ! a kde bývaš teraz ? :) a keď chodíš do Prahy bývaš tam niekde v hoteli ? chcela by som tiež ísť na výlet potrebujem nejaké dobré referencie :) a koľko máš tých air-max tenisiek by ma zaujímalo :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, vím, že to je asi blbý dotaz, ale kde tedy bydlíš, když ne v Bratislavě?

    OdpovedaťOdstrániť