streda, 15. januára 2014

Rok 2013 v skratke

Takže, premýšľala som o minulom roku. Asi ste si všetci všimli, že často krát som bola smutná. Ale zhodnotila som, že sa udialo aj veľa dobrého, len som to vtedy moc nevnímala....aj keď sa vám v živote deje veľa zlého, treba si všímať aj to dobré! Uvidíte, že sa vám začne viac dariť . Stačí myslieť viac pozitívne a všímať si aj pekné veci okolo seba :)
1. Áno medzi pekné chvíle patria aj tie s Michalom. Som šťastná, že som s ním žila, aj keď nám to nevyšlo. Aj také sa stáva :) 
2. Líčila som najkrajšiu nevestu! Tento pár mi veľmi prirástol k srdcu a som šťastná, že som ich spoznala. Takých ľudí veľa nie je ! 
3. Začala som pracovať s Kubom na celom rukáve :)
4. Konečne sa mi to začalo rozbiehať s líčením na natáčaniach a čím ďalej lepšie.
5. Síce to nie je nič dobré, ale musela som to sem dať. Zomrelo mi moje morčátko. Už bola stará a moc sa trápila, takto je jej lepšie.
6. Ale super bolo, že som opäť začala chodiť na koncerty ako kedysi. Chýbalo mi to.
7. Začali ma baviť fotenia :)
8. Taktiež som si zvykla na Bratislavu a našla som aj čaro tohto mesta...ale v zime sa mi neľúbi hah.
9. Samozrejme boli stále aj ťažké chvíle, bolo ťažké prísť o milovanú osobu...pocit, že je navždy preč...
10. Som vďačná za super chvíle strávené s kafe. Spoznala som kopu výnimočných ľudí. Boli to super výlety a festivaly. To je presne to čo mi chýbalo asi najviac. Cestovanie, zábava a hudba v jednom.
11. Nakupovanie v mojom svete tiež nemôže tiež chýbať! Či už s mojou Merry alebo sama. 
12. Veľmi som vďačná svojej bývalej práci. Áno práci...spoznala som neskutočných ľudí, s ktorými som si mimoriadne sadla! Zbožňujem ich a moc mi chýbajú. Toľko zábavy už asi v žiadnej práci nezažijem :D
13. Zistenie, že milujem češtinu a cestovanie po Čechách :D
14. Viac líčení :)
15. Halloweenska party, kde som sa naučila používať farby na tvár a tancovať :D
16. Aaaaaa super koncert sights and sounds a bmth  a backstage :D
 A toto je veľmi málo z toho, čo všetko sa udialo :) A to tento rok sa začal dobre a bude 100 násobne lepší!
Just believe...

7 komentárov:

  1. Si zlatá, dúfala som ze sa s Mišom dáte opäť dokopy, veľmi vám to spolu pristalo :) do nového roku veľa šťastia a úsmevu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to by ho nemohla podvádzať aby sa dali opäť dokopy ....

      Odstrániť
  2. ta 9 je na michala nebo na něco jiného?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Česko:-o to jako fakt?! Oh hned se cítím líp:3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekný príspevok :) a máš nádherný blog :))) Celá si krásna :)
    BellesFleus

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wau! ty máš aký skvelý blog! Naozaj radosť vidieť keď blogger dá do svojho blogu srdce.. Krásna :)
    FashionbySue.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Drahúšik, Ďakujem že tam patrím :-* a ďakujem, že si sa vzoprela a postavila znova na nohy :3

    OdpovedaťOdstrániť