utorok, 21. januára 2014

Review: MAC liquidlast liner + video


Ahojte,
chcela som už dlhší čas vyskúšať tekutú linku od MAC, keď som zavítala do MACu akurát nemali tú čo som chcela a mali túto vodeodolnú. Ako mi hovorila, že drží jak sviňa ma napadlo, že ja to isto nedám dole :D Ale povedala som si, že vyskúšam aj túto vodeodolnú. A dobre som spravila! Láska na prvé odskúšanie! 
Balenie 
-je celkom malinké, ale zdanie klame. Obsahuje 2,5 ml (niektoré linky, ktoré sú väčšie obalom majú menej ml). Uzáver môže byť pre niekoho malý na držanie, no mne to neprekáža, aj keď som zvyknutá na dlhší uzáver.
Aplikátor 
-je štetinkový, čoho som sa po pravde zľakla, kedže mne sa lepšie nanáša tekutá linka s hrotom. Prvý krát linka nevyzerala najlepšie, ale len som to potrebovala dostať "do ruky" a už to ide veľmi ľahko. Štetček len treba pred každým natretím obtrieť. Mne osobne sa s ňou robia lepšie hrubšie linky ako tie tenké. Velký pozor si musíte dávať, aby sa vám neodtlačila na otvorení oka na viečko, pretože už sa to opravuje dosť ťažko(hlavne, keď máte očné tiene, s ktorými ste sa babrali hodinu).
Výdrž 
-je vážne neskutočná. Tým, že je vodeodolná ju vodou dole nedáte, čiže nie je šanca, že sa rozmaže. Vydrží od rána do večera bez rozmazania a čo je najväčší gól, že vydrží celý deň ešte aj v kútikoch očí! Žiadna linka mi vo vnútorných kútikoch nevydržala nerozmazaná viac ako dve hodiny a táto drží bez chyby celý deň. 
Odličovanie
-je už trošku zložitejší proces hehe. Zatiaľ čo celý makeup mi stačí prejsť pár krát odličovačom na tvár, linku musím "drhnúť" mastným odličovačom na očný makeup(čo ja moc nemusím)
Cena
-bola tuším 400-450 českých v MAC obchode v Prahe, čo je cca 15 eur. Pre niekoho sa to môže zdať veľa, ale každá má tú svoju hranicu koľko je ochotná dať na kvalitnú kozmetiku. Za kvalitu sa platí, samozrejme nie vždy sa to musí vyplatiť. No v tomto prípade to bola dobrá kúpa.
Hodnotenie


Video ako nanášam linku.

3 komentáre:

  1. nevypadá to špatně, ale zda se mi že je spíš lesklá než matná, ale nevím teda po uschnutí a nesnáším štětečkový nanášení jedině štětec na linky nebo pevnej hrot takže asi nic pro mne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzera fakt super, hlavne ma zaujalo ze drzi aj v kutikoch cely den - s tym mam problem celkom. dakujem za dobry typ ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni, v tvojom podaní to nanášanie vyzerá až primitívne jednoducho, ale keď si zoberiem tekutú linku do ruky ja nemám šancu urobiť niečo tak ako chcem na prvý krát, haha. :D Ale verím, že to je len o cviku a raz budem aj ja vedieť robiť takéto linky, hehe:)
    Inak vyzerá linka naozaj dobre no na mňa ako na začiatočníčku je to podľa mňa zbytočná kúpa keďže ja sa s tým babrem naozaj dlho tak by mi ihneď vyschla...
    msdominnica.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť