štvrtok, 23. januára 2014

Make up: Black is good

Nazdar! 
 Áno, je to dosť výrazné, ale niekedy si to vyžaduje aj outfit mať výrazný makeup a pohrať sa trochu s čiernymi farbičkami. Dokáže to opticky zväčšiť oči, no treba vedieť ako, nestačí len napatlať čierne viečka. Je potrebné naniesť tieň viac do vonkajšej strany oka a predĺžiť tým oko a rozotrieť do stratena pre dymový efekt a taktiež zvýrazniť vnútorné kútiky očí. 
Oči výzerajú divoko a pritom elegantne a dodávajú zvodný pohľad.
Heh asi začnem zasa nosiť čierne oči, aj keď to bude trvať dlhšie ako moje iné každodenné líčenia.

Oči: MAC paintpot odtieň painterly
NYC duo čierna a biela Times
Diego dalla palma hnedý 22
Dermacol čierna ceruzka
Rimmel scandaleyes maskara
Gosh eyebrow kit
Zoeva paleta červený tieň na obočie
Tvár:  MAC studio sculpt foundation
Max Factor pan stick 
Pupa bronzér z bunny kitu
Benefit lícenka coralista
MAC minerilize skinfinish natural púder 
Pery: Gosh moisturising lip balm first kiss




17 komentárov:

  1. TOP !!!!! :) teba mať doma každé ráno aby si ma dokázala tak nalíčiť ....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Deni krásné :) můžu se zeptat, jak líčíš obočí? jako že ho máš do červena k vlasům :) chtěla bych to taky tak,ale do zrzava :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasné, na čierno namaľované oči sú najkrajšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takové líčení ti ohromně sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takto som sa maľovala za puberty, keď som bola "ťažká metalistka" :D ale keď som sa v tejto dobe niekedy skúsiť namalovať takto tak to vyzeralo ako keby mi niekto dal po papulke... Budem musieť začať trénovať, očividne som vyšla z cviku :)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Deni, čím sis prosím líčila obočí, když jsi byla blond? šla jsem do blond a zdá se mi, že ho mám teď moc tmavé. Díky předem za odpověď:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No ja z teba nemôžem ! :O Tie oči sú dokonalé ! Fakt jedno úžasné líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mne sa to zdá naozaj príliš výrazné, hlavne teda na bežné nosenie si to vôbec neviem predstaviť. Kde sú tie časy, keď si sa líčila jednoducho a prirodzene...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wauuu... ty si vždy taká nádherná. Tie vlasy ti brutálne idú a líčenie, asi ako každé tvoje je nádherné.

    lifeloveZAZA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nejhezčí jsi! Fakt krásné líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dokonalé, naozaj. Ja sa tak líčim vždy cez víkendy a nič to nepokazí. :-) Práve naopak!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Deni, jaká je to prosím barva, co máš na vlasech? Fakt úchvatná! :)

    OdpovedaťOdstrániť