utorok, 28. januára 2014

ako si upravujem obočie+video


Často krát ste sa ma pýtali, či by som nespravila tutorial ako si robím obočie. Podľa mňa nemám nejak extrémne dobre prepracované obočie, skôr ide o ten tvar. Tým, že vstávam do práce a už aj bez obočia mi trvá makeup dlho, potrebovala som nájsť pre mňa čo najrýchlejší spôsob nalíčenia obočia. 
Keď som si začala upravovať obočie, použivala som ceruzku. Už cca dva roky používam tiene na obočie a k ceruzke sa už nevrátim.
Momentálne sa snažím obočie "tieňovať"  a prechodmi zo svetlej po tmavo hnedú farbu s paletkou na obočie od GOSH. A relatívne často si ho teraz farbím na červeno, ako aj vo videu. Pred časom, keď som mala tmavé vlasy som si ho farbila jedným tmavým očným tieňom od MAC. 
Na koniec sa ešte snažím vyhladiť línie pomocou korektora a štetca.
Dúfam, že som vám v niečom poradila, či už vo výbere tieňov alebo v postupe.
Len ma celkom mrzí, že video má už toľko unlike, ale tak netvrdím, že sa to musí každému páčiť...neviem rozprávať pre kamerou, neviem upravovať videá, ale moťno sa raz zlepším :)
Tak teda pekný deň vám želám holky 


                                                

16 komentárov:

  1. strasne zlata si :) len skoda, ze videjko nie je take kvalitne :/ ale ved polepsis sa :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to inak nechapem sak to malo byt hd :( :D

      Odstrániť
    2. ja ho mam tiez kus rozmazane :/ neviem co sa stalo

      :-*

      Odstrániť
  2. video je super :) neurobila by si clanok cim si konturujes tvar?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsi nádherná! Tvé obočí se mi hrozně moc líbí a snad se mi taky aspoň jednou v životě si udělat takové podobné:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. velmi sa mi pacia tvoje licenia, ale v poslednom case je to az priliz vyrazne.... ako je to kazdeho vlastny vkus, ale napriklad teraz mas strasne vyrazne vlasy, vyrazne obocie, vyrazne pery, vyrazne oci, a pride mi to ze je to uz moc... myslim, ze tam chyba taka ta rovnovaha... napriklad: vyrazne obocie-menej vyrazne pery, vyrazne pery-jemnejsie oci... urcite vies co myslim :) mozno aj preto je tam to prirovnanie k Jeffreemu :D ale nic v zlom, len moj nazor

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Velmi rada by som vedela aké farby na vlásky požívaš a ako dlho ti tie farbičky vydržia. Inak keď som mala červené vlasy tiež som si pridávala na obočie decentne červenej. Nech to ladí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj,
    tuto paletku tiez pouzivam, je super. dobry tip je to vyhladenie kontur stetcom a korektorom - doteraz som to robila fixkou na obocie, ale tie co som skusala (gosh a artdeco) vzdy po par hodinach volako zoxidovali a zmenili farbu :D Takze diki, useful!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc se mi to líbí. Děkuji moc.
    A ještě prosim tě, jak se nazývájí ty překřížená srdíčka - tetování - ty červená :D Moc se mi to líbí, ale nevim jak se to nazývá :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, návod je super, díky za něj. Hodně se mi líbí, že jsou ty stíny na obočí syté a nemusí tam toho člověk patlat tunu, aby to bylo vidět. Akorát by bylo lepší, kdybys byla blíže kameře, ale i tak je poznat co děláš, takže ok :).

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak isto si robím obočie aj ja .. akurát dávame slabú vrstvu tieňu, kedže mam svetle vlasy aj obočie .. a však potom to nevyzerá tak upravene a dokonalo .. bohužiaľ neviem nájsť nejak správny tieň či ceruzku :/ Ale s troškou času sa s tým dá vyhrať a urobiť si tip top obočie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. fuha riadna extravagancia :) palec hore za odvahu :)
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tvoje obočí ti tiše závidím:)) Jsi opravdu krásná,:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To Tvoje obočí :) ti tiše ti ho závidím:) jsi opravdu krásná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj, musím Ti pochválit super blog, moc ráda Tě sleduji. Mohla bych se Tě zeptat kolik vážíš, máš opravdu hezkou postavu. Snad Tě otázka neurazila, budu se těšit, Markéta.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak já miluji Tvá videa, jsi moc příjemná a přirozená! Palce dolů dávají závistivci.
    Také jsem si barvila obočí na červeno, i když mám skoro pořád vlasy do černa, barvila jsem si ho třeba ke kabátu.
    Líbí se mi to. Tvé obočí je pecka.

    OdpovedaťOdstrániť