utorok, 10. decembra 2013

weird mermaid.

Trošičku zmena.
Je to opäť poriadny skok, ja viem, ale chcelo to niečo... po pravde som si nahovárala, že si už nedám nič extraagantné, ale som si povedala, že mám u prdele čo si ľudia myslia a ako sa na mňa pozerajú. vždy som nejakým spôsobom vyčnievala z radu a asi už aj vyčnievať vždy budem. V skratke robím to čo chcem a v konečnom dôsledku, by to tak aj malo byť. To čo cítim sa snažím dať von, nech je to akýmkoľvek spôsobom. Mám celkom pomotanú hlavu kopou vecí, takže ma asi ani nikto nebude chápať. Ale by the way som spokojná.
A áno, opäť som sa sťahovala. Mám taký blbý pocit, že každým sťahovaním sa mením na silnejšieho človeka. Nuž, čím ďalej tým viac asi dospievam haha. Človek si potrebuje odžiť svoje problémy, aby sa niekam vypracoval a prišiel nato, aké sú jeho ciele a po kúskoch sa k ním prebojoval. Pretože nič nie je ľahké! Čím ďalej, tým je realita tvrdšia a tvrdšia. Má pekné rany, ktoré bolia. No treba vstať a stúpať. Ja sa snažím ísť si za svojim cieľom, aj keď je to pekelne dlhá cesta....Moja teplá chvíľka práve končí. Potrebovala som dať v túto chvíľu niečo zo seba von. A ani to nebolo k téme vlasy :)
A aké mám plány do budúcna? Väčšinou nechávam veci na náhodu, ale jasno mám v tom, že chcem líčiť a cestovať po svete. Prvá zastávka bude Canada :)






12 komentárov:

  1. To je nádhera Deni! A naprosto ti rozumím v tom, co tu píšeš.. Asi jsem taky dospěla :D lol, ale úplně mě přestalo zajímat, co si o mě kdo pomyslí, jak se na mě budou lidi koukat apod. Nejdřív jsem šla z hnědé, kterou jsem nosila 20 let na blond a teď jsem se nechala inspirovat tebou a je ze mě redhead :D lidé nechápou, ale mě je to jedno :) přeji ti, aby se ti splnilo vše, co si přeješ!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné myšlienky Deni, ja Ti drzim palce aby vsetko si dosiahla v zivote co len prajes. Si silná baba a vidno ze nevzdavas lahko! Len tak dalej a mimochodom si stále krásná a individuálná :)
    (sorry za gramatiku a za zlozenie, uz neviem super po slovenky:) )
    S pozdravom, Norina Hella :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Deni, jsi krásná, mladá a silná žena, nic neni lehké, skoro každá jsme si prošla tím, čím jsi procházela ty a zlomené srdce se hojí dlouho (nešlo si nevšimnout..). Musíš jít hlavně za těmi tvými cíli, splnit si svůj sen. Nemyslet na nic zlé, jen na to dobré, na budoucnost. Každá změna člověka posune dál, i vlasová změna. Neohlížej se na ostatní, mysli na sebe. Přeju ti v životě hodně štěstí! :-)

    P.S. Tato barva ti sekne! Ale blond mi u tebe vítězí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wau! super zmena :) a nech ti výjde to, čo si praješ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tebe proste pristane čokoľvek :D a Canadu ti zo srdca prajem :D mala som možnosť tam byť síce len mesiac ale zážitok do konca života :D určite si to tam poriadne užiješ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nechces spravt daky tutorial o farbeni vlasov respektive o odfarbovani ? :-) lebo na to ako casto menis farby tvoje vlasy vyzeraju uzasne :-) urcite by sme to viacere privitali nakolko po mojich nestastnych pokusoch o blond odfarbovanie som sa musela dat ostrihat :D proste tak ake odfarbovace pouzivas pripadne ako sa staras o vlasy ze ich mas vzdy take TOP :-)
    PEACE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. můžu se zeptat, čím fotíš? =) je to úžasné

    OdpovedaťOdstrániť