piatok, 13. decembra 2013

Manic Panic haircolor atomic turquoise

Dnes som si bola kúpiť tyrkysovú farbu v Body Gallery, ktorú mi objednala zlatá Mirka. Ako prvé som chcela vyskúšať modré tužidlo, ale ako bolo vidieť, bolo to skôr modrotyrkysovozelené... A tento raz som bola zvedavá na túto farbu. Bála som sa, že mi to zasa chytí dvojfarebne a nevedela som ako mi to chytí na to tužidlo. Ale ako je vidieť chytilo to krásne! Jedna farba! Som veľmi zvedavá ako to bude vyzerať na slnku.
Manic panic sú temer to isté ako directions farby(na ktoré som bola zvyknutá). Ale čo je plus? Tuba obsahuje 118ml a directions 89ml, čo sa nezdá, ale robí to veľa. Aspoň pre moju dĺžku vlasov.
Farba mi pripomína plastelínu haha. Nanáša sa veľmi easy a hneď začne pôsobiť. Po nafarbení celej hlasy som hlavu ešte masírovala, aby sa farba dostala všade. Farbila som to sama a zapatlaná som skoro vôbec nebola a nemám ani fľaky. Palec hore!
Som veľmi zvedavá koľko umytí mi vydrží.  Počula som, že vydrží tak isto ako directions. No, ale nechám sa prekvapiť...
Btw. s komentármi ako sa mi to nehodí sa nemusíte ani obťažovať. Mne sa to mrte páči a som spokojná. Však ma poznáte, mne aj tak jedna farba dlho nevydrží :))







17 komentárov:

  1. hej inak v BA som ti vlasy chválila ja, lebo mám rovnaké! ak sa pamätáš, sranda nie
    a zlatá si malinká

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj deni, viac sa mi pacila ta prva verzia, ale obidve su super a hrozne ta obdivujem, ja by som nato nemala "gule" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. svetovééé ešte lepšie ako to tužidlo velkéé plus :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty vlasy jsou skvělé!
    Můžu se zeptat, kolikrát a čím jsi musela odbarvovat, aby ta barva byla tak krásně sytá? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super barva tahle se jen tak nikde nevidí!:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak ta je krásná! to ti stačila jedna? :-O

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelo ti to chytilo. Tiež rozmýšlam že by som túto farbu skúsila na moje blond vlasy ale keby sa mi to náhodou nepáčilo bála by som sa že sa mi to úplne nevyzmýva a stále mi tam tá modrá bude prenikať. No tebe sa to riadne hodí.. hádam zo všetkých farieb čo si mala :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherná barva!:)
    Už dlouho si přeji pár takových pramínků, tak snad se k tomu v budoucnu dokopu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Poc pěkná barva! Ale červená ti sluší víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vypadá to dost dobře! Já kdysi měla na celé hlavě Turquoise od Directions a taky mě hodně bavila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Náhodou je tá farba úplne skvelá, páči sa mi viac ako tá predtým :-)

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No neviem ktorý kreten ti povedal že sa ti to nehodí na toto obdobie ideááál važne pekne tito chytilo ! :)Aj k očkám tito sekne :P

    OdpovedaťOdstrániť
  13. a koľko umytí teda prežila ? ..cca ?

    OdpovedaťOdstrániť