utorok, 10. decembra 2013

LR health & beauty cosmetics

Ahojte.
Chcem vám predstaviť kozmetiku, ktorú skôr nepoznáte ako poznáte, kedže som ju do nedávna nepoznala ani ja.  Jedná sa o kozmetiku firmy LR health &beauty systems, ktorá bola založená v 1985 v Nemecku a dnes pôsobí v 32 krajinách. Hlavným sortimentom sú parfumy, kozmetické výrobky a doplnky stravy. 

Určite poznáte značky ako Avon, Oriflame alebo Mary Kay. A určite poznáte akou formou to funguje. Katalógová klasika. Presne tak funguje aj táto značka. A taktiež sa k ním môžete pridať a ako oni píšu rozvíjať svoju kariéru. Pre mňa osobne to nie je, ale možno niektorej z vás to ulahodí. Človek nikdy nevie. 

V ponuke sú teda dámske aj pánske parfémy, prípravky na ošetrenie pleti (pre rôzne typy, aj pánske), telové prípravky, vlasové produkty a samozrejme pre mňa to najhlavnejšie dekoratívna kozmetika.












5 komentárov:

  1. Uz som nevedela dockat novy prispevok:) a ukazala si pre ma nieco nové,dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chcem ťa len upozorniť že ak si toto LR ľudia prečítajú hrozí ti pokuta 3000€. Ak si myslíš že ťa klamem tak neklamem lebo sama som LR partner a bola som poučená na školení že toto sa nesmie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. andrea jaliyah - Oni, a vlastne aj ty, môžu byť radi že im Deni spravila reklamu, lebo o tejto značke zatiaľ nikto nevie.. teda pokiaľ nehľadá, "lacné" katalógové sračinky, sprepáčením :))...

      A vlastne Deni nič zlého na tú firmu nenapísala :DD

      P.s.2... Strašne super máš tie vlasy :o))

      Odstrániť
  3. haha LR je velky tlak..prirodna kozmetika..ziadne umele farby.. :]

    OdpovedaťOdstrániť