utorok, 5. novembra 2013

Review: Scandaleyes retro glam Rimmel





Maskary Scandaleyes od Rimmel určite poznáte a toto je jedna z noviniek retro kolekcie. Jedná sa opäť o jednu z tých maxi kefiek. Ako je vidieť na fotke má iný tvar, ako na aké sme zvyknuté. Prvý dojem bol, že sa to bude zle nanášať s takýmto tvarom kefky Po pravde bála som sa, že budem mať kompletne zlepené riasy, ale na počudovanie prvé nanesenie dopadlo v celku dobre. Podľa mňa konečný výsledok vôbec neovplivnuje tento tvar kefky. Tým, že kefka je maxi veľkosti  a štetiny sú dlhé, riasy nezlepuje, skôr naopak, pekne ich rozčeše, čím pridá riasam objem a tak isto ich aj opticky predĺži. 
Však posúdte samé. Na fotkách mám len jednu vrstvu a myslím, že požadovaný výsledok splnila (kedže mám krátke a riedke riasy). Po nanesení dvoch vrstiev sú riasy výraznejšie a hustejšie. Jediné malé mínus je, že kefku pred nanesením treba poriadne obtrieť aby na nej neostalo veľa farby, inak by boli riasy zlepené.
Cena produktu je 7,49€.
Máte s ňou už skúsenosť?



15 komentárov:

  1. vyzerá celkom dobre :) kedy bude nejaké videjko?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neskutečně ráda experimentuji v řasenkách :)!! Díky za typ :-), vypadá výborně... Jak píšeš, řasenka je u mě kvalitní, když nezlepuje řasy. Já jsem si jednou koupila řasenku poměrně dosti drahou, a byla téměř do koše...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. špirálu si dievčatá chvália, no ja radšej ostanem pri svojich vodeodolných :) inak máš pekné oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasne mihalnice ti urobila!

    Pozyvam na narodeninovu giveaway o Gucci Rush 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tuto řasenku jsem si koupila, ale bohužel mi nějakým způsobem extrémně slepuje řasy :((

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zkušenosti nemám, ale dělá ti opravdu krásné řasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som mala Rimmel spiralu naposledy na ZS :) ale pekne ti oddeluje riasy :)

    Pozyvam na 2 giveaways, jedna o GUCCI RUSH 75ml a druha o LADYBOX! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. zatiaľ nemám, ale vyzerá, že pekne natočí mihalnice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš veľmi pekný blog.Pozývam Ťa na ten môj.je nový.Dúfam že sa bude páčiť
    http://beautybypetruska.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Má ji sestra a nemůže si ji vynachválit, takže bude určitě super! :)

    http://shades-of-silvie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mne tiež totálne zlepila riasy :(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak tá je úplne super! Asi si ju idem zajtra kúpiť :-)

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť