piatok, 1. novembra 2013

Halloween makeup




Kedže bol včera ten všade spomínaný helovín, tak vám ukážem moju masku, ktorú som si spravila na "žúrku" do baru. Asi 300 krát som si niečo vymyslela a rozmyslela. Najprv som chcela zips, ale nakoniec to dopadlo takto a myslím, že som si dobre vybrala. Už takto po mne veľmi zhrozene pozerali a keby mám rozipsovanú polku hlavy, tak by ma asi ukrižovali. Hlavne som si nevedela vybrať čo presne chcem  a tu mám aj časť normálnej tváre, časť zombie face, kreslenie po tvári a aj jazvička(keď som si už kúpila ten talex a krv). Ako ste si všimli, ten latex sa mi nedal dobre prekryť zelenou a nemala som čas už, tak je trošku odfláknutá. 
A po práci som namaskovala moju vedúcu s jej frajerom. Čiže za večer tri masky a pak zábava s nimy :) dobre sme sa zabavili a niečo aj popili. A teraz sedím schúlená za pultom v robote, keď je svátek a ráno s miernou opicou. Hlavne, že všetko dobre dopadlo ;) 
Trošku som sa rozpísala. Tak pekný večer prajem :)









11 komentárov:

  1. Ta tvoje kamarádka je taky výborně namalovaná!:) Nádherný prostě!:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sluší ti to ^^ tenhle rok jsem šla za kostlivce, ale tohle je hezky originální :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné to je, máš talent! Strašne sa mi páči že jedna polka tváre je normal pekná a druhá strašidelná :)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je naprosto ÚŽASNÉ Deni! Moc se ti to povedlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páni, já nedokážu pomalu udělat ani kouřové líčení na obou víčkách stejné a ty jedeš takhle ve velkém? :D Užásné
    Sweet nothing by B.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. co je to za tu paletu stínů na posledním obrázku prosím?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Můžu se zeptat odkud je ta velká paletka na poslední fotce?? :)
    Www.bysharka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť