utorok, 1. októbra 2013

Review: concealer palette Zoeava


Nazdárek.
Čerstvo presťahovaná, s novou prácou. Takže dúfam, že aspoň na nejaký čas mám pokoj s hlúposťami. Pridávam aj fotky môjho stolíka po vyukladaní všetkých vecičiek.  Ale už sa dlhú dobu nechcem sťahovať! Zistila som, že mám nadmerne veľa vecí a je to celkom namáhavé toľko vecí sťahovať.
No a spať k sľubovanej recenzii. 
Dnes to bude recenzia na paletku značky Zoeva, ktorú som si objednala zo stránky www.zoeva.sk. Potrebovala som si pokúpiť viacero paliet, kedže ma už boleli ruky z prenášania plného kufríka drobností na líčenia. A toto mi príde pohodlnejšie a všetky potrebné odtiene po ruke! 
Paleta obsahuje 12 rôznych odtieňov korektorov pre prekrytie nedostatkov a 8 farebných korektorov na tmavé kruhy pod očami, pigmentové škvrny, žilky, rozšírené póry.

Korekčné farby a ich využitie:
Žltá: maskuje tmavé/modravé kruhy pod očami
Orgovánová: na žlté sfarbenia pokožky a veľmi tmavé kruhy pod očami
Zelená: akné a popraskané žilky
Ružová: prekrýva pehy
Svetlá ružová: koriguje vyblednuté miesta a zelenkavé kruhy pod očami
Oranžová: prekrýva modravé sfarbenia a maskuje pigmentové fľaky na tmavej pokožke
Biela: Highlighter pod obočie a podklad pre výrazné líčenie /je možné zamiešavať do všetkých tónov/
Hnedá: kontúrovanie tváre /zamiešavanie do concealerov a tým dosiahnutie tmavého odtieňa/

Bloggerka Katze poradila, že sa dobre nanášajú s hubkami a má pravdu. Sú moc hutné a najlepšie sa nanášajú hubkou alebo širším štetcom na korektor. 
Výdrž je postačujúca, takmer celý deň s dobrým makeupom a púdrom. Tým, že je taký hutný drží ako prikovaný.
Moc sa teším nato, ako s ňou budem pracovať pri líčeniach.

Cena 20,95 eur.  


 nanesené prstom 
 10 krát prejdené vlhčenou utierkou

6 komentárov:

  1. ..na '10 krát prejdené vlhčenou utierkou' som sa musela usmiat - kolko krat sa mi stane, ze si az v robote vsimnem, ze mam este stale 'zagebrenu' ruku :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nieco taketo by som uplne potrebovala, len mi je luto dat za to tolko prachov .(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som ťa videla v novej robotke. Ty si aká zlatá a maličká(neber to vzlom,ja mám 165 a si pripadám krpatá). Chcela som ťa aj pozdraviť, ale prišlo mi to moc drzé, len tak na teba vybafnúť. :D

    ZAZAlovelife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ta vypada opravdu pekne, ja mam palteky moc rada, jelikoz je vse pohromade a nemusim tahat toho moc s sebou :)))))
    prijd se mrknout take ke me budu moc rada :)

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť