utorok, 22. októbra 2013

líčenie: another pin up look



 Nazdárek.
Včera som mala čas a chuť sa pohrať s líčením na von. Ako asi viete ja osobne bežne nenosím nič farebné a preto som opäť zvolila  hnedé telové očné tiene a linku...klasika. Mám veľmi v láske "pin up" looks a v poslednej dobe je to asi aj vidieť na mne. V podstate sú to jednoduché líčenia, ale v celku výrazné a ženské, ktoré sú nositelné ako denné alebo večerné líčenia. Pery ja zvýrazňujem prirodzene ružovým rúžom a na večer to zmením na sýto červené pery.

Líčenie očí:
MAC paintpot painterly
YSL paletka
Catrice tekutá linka
Dermacol čierna ceruzka
Rimmel scandaleyes retro glam maskara
MAC očný tieň-brun na obočie

Líčenie tváre:
Rimmel mattitude makeup 
Zoeva paleta korektorov
Zoeva paleta líceniek a bronzéra
Rimmel stay matte púder

Líčenie pier:
Maybelline rúž 220 lust for blush
Alverde kontúrovacia ceruzka 19 terra


Aký máte názor na tento typ líčenia??

15 komentárov:

  1. ja mam tieto licenia uplne najradsej! ako si napisala..jednoduche,no vyrazne :) farebne kreacie moc neoblubujem :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ooooo ♥ krasne mas tie oci uplne najviac :)

    http://appleispink.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá to super :) a nie je to až veľa takže ozaj aj na nosenie cez deň ... no ale nie každí sa tak vie nalíčiť čiže ani ja ale rada by som to vyskúšala

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to krásne :) ty znáš Foruse z IK?? Neni tady na te fotce?? :O :)) http://instagram.com/p/fxwrcMhw1B/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já tohle taky nosím jako denní líčení, bez linky bych se už neobešla, oko bez ní mi příjde už divné :-D ..tohle líčení ti Deni opravdu sluší nejvíc :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Obdivujem všetkých ľudí, ktorí si vedia spraviť takéto dokonalé linky :) krásne

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. kdyby si nebydlela tak daleko:D tak bych se od tebe ráda nechala nalíčit na ples:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. moc se mi líbí, ale málokdy se mi povede :/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi pekné.. Nechceš spraviť tutorial Dita Von Teese líčenia aj vlasy?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nieje ten makeup od astor? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mohla by si spraviť tutorial líčenia a vlasov na spôsob Dity Von Teese :)

    OdpovedaťOdstrániť