pondelok, 16. septembra 2013

výrazné líčenie (a nové vlasy)




     Ahoj. Mala som chuť na niečo poriadne výrazné. Chcela by som toto líčenie líčiť na nejaké fotenie! Na profi fotkách by to vyzeralo fajn, ale na bežné nosenie asi nič moc. Chcela som použiť aj trbietky, ale bohužiaľ ich zo sebou nemám, kedže mám so sebou iba pár vecí. Tak som improvizovala. Musím sa priznať, že som robila aj video tutorial, ale brutálne mi tam je vidieť moje vyhádzané čelo a som z toho deprimovaná...sorry. 

Použila som paletu od Zoeva, paletu Make up studio, od Catrice zlatý krémový tieň, ktorý sa nanáša hrozne! čiernu ceruzku Dermacol a umelé mihalnice(ktoré som roztrihla na pol).

A už týžden čakám na balíček zo Zoeva a doba dodania má byť 3-4 dni. Máte s tým skúsenosť? Ja si už nepamätám ako dlho som pred tým čakala a posledný pol rok mám blbé šťastie na poštu, takže by som sa vôbec nečudovala keby sa to stratilo...Hm?

A dajte návrhy na líčenia, videá, články. Skúsim niečo vybrať :)




20 komentárov:

  1. Jsi nádherná ! Líčení máš moc pěkné, takové havraní oči a vlasy jsou skvělé, moc ti to sluší ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Deni,
    miluju tvoje prispevky a taktez miluju tvoje jakekoliv videa,Jsi super ze jsi se priznala,ale tim si nas vic nalakala a strasne moc by jsme ho chteli videt.Vubec nevadi ze mas vyhazene celo,za to ty prece nemuzes ,mame s tim kazda problemy a je to prirozena vec,za to se styden nemusis,ikdyz chapu ze je ti to neprijemne,jen te chci timhle povzbudit ze nas zajima liceni a ne vyhazane celo podle me by jsi toho nikdo ani nevsiml,nemej strach,jsme prece zeny!
    Tesim se na jakekoliv tve video miluju kdyz se an tebe muzu divat,mohla by jsi udelat video o tetovani nebo o skole jakou si vystudvovalamnekde jsem slysela ze nemas maturitu je na tom neco pravda? ale i pres to mas super praci ktera te urcite bavi :-)
    drzim ti pesti Deni vim ze tento rok pro tebe nebyl jednoduchy co se tyka soukromeho zivota (nikdo z nas si nemohl nevsimnout ze te boli jedna srdcova strata) vic nebudu rozebirat,nechci ti ublizit.ale jsi silna zena mas tady spoustu lidi kolem kteri te miluji a budou ti chzdy na blizku ! good luck :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wooow ... nádhera :3 na tej poslednej fotke ti to veľmi pristane :)
    a vlásky jednoduché a pekné :)

    Môj blog – Ametyst Queen Evi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Deny, každá z nás má nejaké nedostatky, a vyhádzané čelo patrí ešte medzi tie lepšie. Nemáš byť z čoho deprimovaná, aspoň my, obyčajné smrtelníčky, nemusíme mať komplexy, že na rozdiel od nás, nemáš žiadnu chybyčku :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera! Jak vlasy tak oči, moc ti to sluší Deni :P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvele licenie, a na tych 2 predposlednych fotkach ti to fakt velmi sekne :) mnau

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To líčení je naprosto úžasné! Skvělé a sluší ti moc! Chtěla bych se nechat svěřit do tvých rukou a chtěla bych se od tebe nalíčit! :))) To by bylo super :)

    Book of beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tie farby...velmi pekne si nalicena:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Podľa mňa by to bolo super aj na bežné nosenie, len keby to nezaberalo toľko času :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vlasy ti sluší , slušelo by ti cokoli ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja som zavislacka na videach "Get ready with me" ..takze mna osobne by jednoznacne toto potesilo..inak licenie ako vzdy pekne,len skoda toho videa,aj ja by som si ho rada pozrela ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Táto farba ti veľmi pristane (vlastne ako každá iná) a aj s tým výrazným líčením sa mi to veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Musim povedat, ze ti ta farba pristane. Vzdy som vravela, ze hneda na tebe je brutalna. Co sa tyka licenia je velmi pekne a na tebe si ho viem predstavit aj vonku. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Skvělé fotky :) Sekne ti to :) Ty nové vlásky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. wau super líčení!! Navštiv také můj blog www.luhulkova.blogspot.cz ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tieto vlasy máš lepšie:)) A krásne líčenie:)

    OdpovedaťOdstrániť