nedeľa, 22. septembra 2013

líčenie: dark black & blue


Ahoj. Dnes som mala chvíľu čas aj na líčenie. Mala som chuť na niečo výrazné, farebné a niečím iné. 
Vyskúšala som si moje nové štetce a zistila som, že mám v izbe totálne zlé podmienky a svetlo na líčenie... ale nejak som to zvládla. Čo hovoríte?
Btw. v stredu sa sťahujem do nového bytu v Ba a hneď natupujem do novej práce, čiže nudiť sa určite nebudem. Pak vám porozprávam viac :)



A prišiel mi balíček od Zoeva huráá. Ešte to nemám moc otestované, ale tak hádam sa oplatilo zainvestovať. 3tetce ma ohúrili najviac! Korektory a lícenky ma po prvom použití až tak neohúrili. Musím tomu prísť na chuť a naučiť sa s tým robiť a čoskoro budú recenzie.

8 komentárov:

  1. jaké to jsou štětce? jsou lepší než ta stará sada co máš? teďka rozmýšlím, který od zoevy si vybrat a vůbec nevím:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na recenzie sa už teším ! :)) Na líčení sa mi ale nepáči že si spojila tieň s obočím nepôsobí to moc pekne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super, take na photoshooting ;)
    btw, na tieto korektory sa mne najlepsie osvedcila latexova hubka ako aplikator...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj deni, chcem sa spytat, takto nalicena chodis aj normalne von ? :-) alebo namalujes odfotis a das dolu ? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera fakt perfektní líčení moc ti sluší :) krásné barvy!

    OdpovedaťOdstrániť