utorok, 13. augusta 2013

recenzia: produkty Skin79

Áno viem, konečne recenzia! Našla som si cestu k blogu a musím povedať, že mi to aj chýbalo.
Dnes to je recenzia na dva produkty zo stránky www.bbcreamshop.sk, s ktorou spolupracujem už po niekoľký krát. To nemení nič na tom, že s produktami som vždy spokojná! Hodnotím pravdivo, podľa seba a nemám dôvod podávať nepravdivé informácie o produktoch.

Skin79 Absolute Total BB Cream 


Tento bb krém značky Skin79 z kolekcie Diamond má netypický tvar ružovej farby, ktorý prechádza zo svetlej do tmavšej farby, tzv. ombre efekt. Na cestovanie to asi moc vyhovovať nebude, kedže je dosť dlhý. Ale plus je uzáver. Pri vytláčaní produktu je nutné otočiť uzáver do strany a potom stlačiť. Produkt sa tak sám nevytlačí, ukážka vo videu.Jedno stlačenie postačí na celú tvár. Obsah je 40 ml, čo určite postačí na dlhú dobu. 
Odtieň je len jeden a to svetlo béžový. No kedže každý bb krém po cca 15 minútach zoxiduje a prispôsobí sa tak tónu pleti, nie je potrebný iný odtieň. Ja používam na bb krém ešte aj makeup, čiže v akom prípade už vôbec netreba riešiť správny odtieň bb krému.
Rozotiera sa veľmi ľahko, na tvári nevznikajú fľaky. Vyhladzuje vrásky, hydratuje a vyživuje pokožku, predchádza aj starnutiu pleti.
Cena na www.bbcreamshop.sk je 19,85.





Skin79 Diamond Prestige UV Screen Beblesh Pact


Občas je ťažké nájsť správny púder pre svetlú pleť, ktorý by vyhovoval. Tento púder od značky Skin79 z Diamond kolekcie mne osobne veľmi sadol a je môj obľúbený aj s MAC púdrom.
Čo ma na ňom hlavne upútalo je vzhľad. Je taktiež veľmi netypický. Či už vzhľad alebo vnútro. Vo videu je vidieť hubku, s ktorou sa produkt veľmi dobre nanáša a vôbec nie je potrebný štetec (ja osobne používam iba pribalenú hubku). A vec, s ktorou som sa ešte pri púdroch nestretla je systém oddelenia hubky od púdru. Vo videu je vidieť ako otváram plastový priehľadný kryt, čo ja veľmi oceňujem. Zrkadlo je samozrejme taktiež veľké plus. Ja som ten typ čo má púder stále pri sebe a v takom prípade je zdkadlo nevyhnutné.
Odtieň produktu je taktiež len jeden, svetlo béžová. Je vhodný pre svetlé typy pletí. Mne odtieň sadol dokonale. Je veľmi jemný a dobre pigmentovaný. Make up s ním vydrží dlhšie a chráni pokožku pred škodlivým slnečným žiarením. Na tvári vydrží takmer celý deň (samozrejme sa to netýka horúčav, kedy sa roztekáme ako zmrzlina). Občas stačí len prepudrovať a nie je vidieť hrubá vrstva púdru a pleť vyzerá stále prirodzene.
Cena na www.bbcreamshop.sk je 18,49.



14 komentárov:

  1. Perfektní video ! :)

    Zvu tě na svoji prní Giveaway ! :)
    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Konečne príspevok :))
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na mě by byl dost světlý ale přes většinu BB vyjima maybelline si dám ještě kapku makeupu takže nevadí. Celkově značka SKIN79 je supr. Moc hezký článek Deni :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oba produkty vypadají zajímavě :) Jsem ráda, že tu konečně vidím nový post ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzerájú super ale cena mi príde vysoká ale určite sú to kvalitné produkty. Pekná recenzia...
    things we love

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skin79 mám moc ráda, asi i víc než například Misshu. To první BBčko vypadá sakra dobře!:-)

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skin79 mám moc ráda, víc i než například Misshu. To první BBčko vypadá sakra dobře!

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Strasne mi pripominas Dianu Morovu:) je to kompliment mam ju rada

    OdpovedaťOdstrániť
  9. máš prekrásny lak,môžem sa spýtať čo je to zač?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super recenzia

    http://myprettyblog48.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ahoj máš pekný blog, ja pracujem teraz na mojom novom môžete si ho pozrieť http://mischell7.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Škoda té ceny no :D Jinak moc pěkné video :) Co to je za song tam? :D

    OdpovedaťOdstrániť