pondelok, 19. augusta 2013

Recenzia catrice camouflage cream

 Predstavujem vám môj naj produkt tohto mesiaca!!!
Jedná sa o korektor značky Catrice cosmetics, ktorý by ste mali nájsť v každej DM drogérii. Bol to čisto náhodný výber a nečakala som, že si ho až tK zamilujem, pretože moja doterajšia skúsenosť so značkou Catrice bola vždy priemerná.
Balenie je v celku malé, no postačujúce na dlhú dobu. Obsah je 3 g. Veľkostou pripomína očné tiene od MACku. Len otváranie je šróbovacie. Podľa mňa by bolo lepšie klasické otváracie, ale tak to je nepodstatná vec.
Podstatná vec je, že kryciu schopnosť má neskutočnú! Ako je vidieť aj na fotke nižšie, prekryje aj čiernu  očnú linku, čo napríklad korektor od elfu nedokáže tak dobre. Taktiež na porovnanie s elfom stačí prstom raz prejsť po korektore a máte dostatočné množstvo na prekrytie miesta, čo sa nedá povedat u elfu. 
Konzistenciou je hutný, ako tuhý make up. Na prekrytie fialových kruhou pod očami (ako mám ja) je dokonalý.
Mne úplne vyhovuje, to neznamená, že musí vyhovovať každému :)

Máte s ním už skúsenosti???




25 komentárov:

  1. Vypadá fakt dobře,mrknu se po něm:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten vyzera fakt dobre take vyražky pozakryvať sa zíde určite:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som si ho kupila asi pred 2 týždňami a úplne ho milujem :) krycia schopnosť je perfektna a stačí mi aj malilinke množstvo :) mohol by byť trosicku viac kremovejsi, keďže mam suchú pleť, ale to je len môj individuálny pohľad :) inak je úžasný <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som si ho kupila asi pred 2 týždňami a úplne ho milujem :) krycia schopnosť je perfektna a stačí mi aj malilinke množstvo :) mohol by byť trosicku viac kremovejsi, keďže mam suchú pleť, ale to je len môj individuálny pohľad :) inak je úžasný <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na té fotce na tobě vypadá úžasně! Teď přemýšlím, jestli si koupit tento a nebo jeden od nyxu..

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, ak sa mozem opytat ktory odtien mas? Nejako to nevidim, ak si to niekde napisala tak prepac ze sa pytam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. presne som tiež na neho natrafila len náhodne a nemôžem si ho vynachváliť!perfektne mi pomohol na dovolenke na miesto podkladu pod očné tiene :) tiež na neho chystám takú menšiu recenziu..si ma predbehla :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super... Na tuto recenziu som cakala :) este mi chyba informacia ohladom cisla odtienu. Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tiež som si ho kúpila keď som dávnejšie videla ako si ho pridala na stránku myslím a som s ním úplne spokojná! :)
    je hrozne super, a perfektne kryje, 100 bodov (;

    OdpovedaťOdstrániť
  10. dakujem velmi za tip, ja uz roky pouzivam klasicky trapny korektor od miss sporty, lebo som leniva vybrat a vyskusat si iny .. a kruhy pod ocami mam este ovela tmavsie, tak snad bude tato vychvalena vec stat za tu namahu odvliect sa k regalu inej znacky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zkušenosti nemám, ale vypadá to dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. vyzerá zaujímavo : ) koľko stojí ?????

    OdpovedaťOdstrániť
  13. paráda :) niekoľko krát som si ho už obzerala,takže dúfam,že bude fakt skvelý.mám hrozné kruhy pod očami a už som čo to vyskúšala.Skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jdu do něj, slyším na něj samou chválu a takové kruhy mám i já a už nevím čím je zakrýt, takže přístě po nich v regálu sáhnu.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tak ten by som skúsila, keďže mám tiež fialové kruhy pod očami:)
    koľko stojí?

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nemám zkušenosti, ale vždycky jsem ho chtěla zkusit :)

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
  17. no to musim aj ja vyskúšať, vypadá dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ďakujem za tento tip :)veľmi pomohol:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Vyskusajte aj makeup od catrice photo finish...ma super kryciu schopnost ako tento korektor, pekne voni a aj farby v ponuke su super...ja som s nim uplne spokojna a s podkladovou bazou od gosh je dokonaly :)

    OdpovedaťOdstrániť