streda, 12. júna 2013

Čo je so mnou???

Ahoj ahoj. Ak sa pýtate, že prečo zasa nepridávam príspevky, tak sa to pokúsim vysvetliť.
Stala sa mi taká vec, že sme kaviareň zatvorili, kde som pracovala. A tak som našla novú kaviareň, kde teraz budem pracovať krátky/dlhý týždeň. Teraz som toho mala moc veľa, kým som sa zaučila a zvykla na nové prostredie a keď som mala voľno, tak som sa snažila oddýchnuť si alebo som šla na výletík. Budúci týždeň budem mať krátky týždeň, čiže sa budem snažiť čo najviac toho pridať.
Mimochodom mám dohodnutú akciu kde budem líčiť. Viac sa dozviete neskôr ;)
Pridávam pár fotiek. Snažím sa robiť aj outfitové fotky, tak hádam sa zapáči.
Aby ste vedeli, že som živá a zdravá :)
Prajem vám pekný deň!








25 komentárov:

  1. jsi nádherná, at se ti v nové práci jen daří!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. star wars z kindervajca:-) zbieraj ich vsetky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné veci - brala by som čierne šortky a potom ešte to s tou sovou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, byla jsi v Litovli v ČR s koncertem Iné kafé?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tobě taky a těšim se na další články. :) Závidim ti ty Air Max. :3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prosím prosím, kde jsi koupila tu galaxy mikinu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super vecičky, teším sa na články :) A nech sa ti darí v novej práci! :)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aké máš čislo tých Nike air max? mne sa menšie ako 4 nepodarilo zohnať, tak či náhodou si ty neobjavila:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vůbec se ti nedivím , musíš si taky odpočinout ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super outfity! hlavně ten druhej se mi moc moc líbí))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Strašne obdivujem tvoj výzor. Pre mňa si úplny ideál mladej ženy. Raz tak chcem vyzerať! <3 A milujem tvoj blog, príspevky a úplne žeriem tvoje outfity!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hlavne nech sa ti darí ;) Na fotke vyzeráš dokonale, ako inak ;) A ja mám Darth Vadera a nosím ho ako talizman :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ahoj deni, kde teraz pracujes? vela stastia v novej robotke.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. longboard, airmaxy, všechnoooo <3

    OdpovedaťOdstrániť
  15. wau,ten batoh odkiaľ ak sa môžem spýtať? alebo kde taký nájdem ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krásne veci :) krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. :-O všechno je tak dokonalé :-O wau

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ty kecky se mi k tobě moc nehodí,ale jinak super fotky,jsi fakt krásná.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jéé, longboard, já chci taky. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. you are sooooo beautiful and I love your style!
    maybe we could follow each other, what do you think? :)

    http://coldinvitation.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. kde si kupila tu mikinu zo sovickou?prosim ta:))

    OdpovedaťOdstrániť