piatok, 3. mája 2013

www.trikator.cz




Nazdárek po dlhej dobe. Dnes bude článok opäť mimo kozmetiky. Prišlo mi tričko zo stránky www.trikator.cz anti stress points :D:D Keď som ho videla na eshope ,smiala som sa a smejem sa doteraz :D Niektoré pohľady ľudí sú celkom komické.

Na stránke majú fakt super dizajny, ako napr. meme, nyan cat, grumpy cat, vtipné vetičky a pĺno iných vtipných dizajnov. Fakt si máte z čoho vyberať. Ja som s výberom celkom váhala, ale rozhodla som sa dobre , aj keď by som chcela polovicu z ich eshopu.

Majú aj okuliare wayfarerky, náušnice, odznaky, hrnčeky, podložky pod myš a to v pohode cenách si myslím, nato aký majú široký výber. A hlavne tie okuliare...no neviem si vybrať.
Stránku majú pekne prehľadnú, dizajnovo jednoduchá a to sa mi ľúbi.

Čo sa týka dodania, tak nižšie v tabuľke máte jednotlivé ceny a aj dobu dodania pre CZ aj SR.
A čo je super je aj osobný odber v Olomouci alebo osobní odber Heaurekapoint v 11 mestách:
  • Brno (Václavská 237/6)
  • Brno 2 (Černopolní 54/245)
  • Hradec Králové (Pražská třída 293)
  • Olomouc (Wellnerova 1322/3c)
  • Ostrava (28.října 1422/299)
  • Plzeň (Tovární 280/7)
  • Praha 4 (5. května 1109/63)
  • Praha 9 (Kolbenova 931/40b)
  • Bratislava (Chorvátska 1)
Toto všetko nájdete v kolonke INFO a nájdete tam aj rozmery tričiek, čo určite pomôže pri tom správnom výbere veľkosti. A tým pádom stačí potajomky odmerať priateľove tričko a voilá darček vymyslený ! 
A pokiaľ rád tvoríš dizajny, môžeš sa k ním pripojiť a vymýšľať pre nich :)
Ja som celkovo spokojná a toto sú moje dojmy.
Páčia sa vám ich trička??



11 komentárov:

  1. Ty jsi táák strašně moc nádherná!♥ A to tričko je super :D
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejak to tady zanedbavas....mela by jsi prihazovat neco castejc a slibila si video ktere porad nikde :/ uz sem ani tak nechodim jako predtim ,protoze vim,ze stejne nic noveho nebude a to jsem tady byvala kazdy den i nekolikrat denne....skoda
    triko hezke !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. haha aka reklama :D snad zaucinkuje na citatelky :)

    inak vtipne tricko, veru.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to triko je skvelé :D určitě si taky něco vyberu :D

    http://somethingofmylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To tričko nemá chybu :D a tá stránka má vážne super tie okuliare ;)

    Pozývam ťa na svoju
    Giveaway a budem rada ak sa zapojíš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Súhlasím a myslím že nie som sama ,ktorá si myslí že sa blogu už moc nevenuješ. Je mi jasné že určite máš veľa dôležitejších povinností, ale sľúbila si nám video neviem už pred koľkými týždňami a stále nič. Ešte predtým veľa recenzii ,na ktoré som sa veľmi tešila a namiesto toho, tu sú stále len nejaké tvoje fotky jak fajčíš cigaretu alebo nejaké tričko z trikátoru. Je to fajn, len mi chýba tvoj starý blog, na ktorý som pozerala každý deň s radosťou aký super článok si pre nás pripravila :) .

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to tričko je megaaa :)

    lollylucker.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ses nadherna, ja nemit pritele tak se do tebe zamiluju :D. Na stranky rozhodne mrknu :)

    OdpovedaťOdstrániť