utorok, 21. mája 2013

Tip na líčenie: "dieťa kvetov"

V prvom rade sorry na kvalitu fotiek, bolo to na rýchlo. Prišla som domov a dostala som múzu na toto líčenie. Povyberala som rýchlo nejaké "hračky" a šup šup. Oči som spravila za 8 minút a do teraz nechápem ako...

Použité produkty na tvár:
-podkladová báza Dermacol
-make up Catrice photo finish
-púder Skin 79 diamond prestige UV screen beblesh pact
-bronzér Elf basic
-lícenka Sephora rose petal
Použité produkty na oči:
-patela Zoeva 88 
-pigment Gosh ružový
-krémový Dermacol mousse tieň biely/strieborný
-tekutá linka Catrice
-maskara Diego dalla palma
-obočie MAC tieň brun




19 komentárov:

  1. to líčenie je fajnové len tie kvetinky sa mi k tomu moc nehodia :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak toto je too much, vlasy aj make up, v jednoduchosti a prirodzenosti je krasa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kdyby se všichni malovali jednoduše,tak je na světě nuda.Je to krásné

      Odstrániť
  3. Aj ja to mám tak že keď ma chití muza na líčenie musím rýchlo rýchlo okamžite vitiahnuť farby a líčiť:))
    Inak toto je veľmi pekné líčenie!
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Strašne mi týmto líčením pripomínaš líčenie Jessie Blush ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jako vždycky vypadáš krásně!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ta celenka je uzasna, slusi ti to
    rada bych te pozvala ke mne na blog na giveaway o kozenou kabelku!:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Boží líčení :) Za 8 min? Fíha.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, neviem či si to uz niekde písala ... ale chcem sa opytat odkial mas tie kvety su uzasne :) je to čelenka?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super, květinovou "čelenku" mam taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aaaa, ta čelenka je tak boží! Aj ty očka, jistěže :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Teraz máš užasnu farbu vlasov ako si dosiahla ten efekt ?

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Planujes mat potetovane obe ruky na kompletku???

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Planujes mat potetovane obe ruky na kompletku???

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tá čelenka je nádherná, a aj ty:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. čelenku si kúpila alebo vyrobila?:)) brutálne sa ti hodí

    OdpovedaťOdstrániť