štvrtok, 16. mája 2013

Lasting finish by Kate




Dnes predstavím v mojej zbierke najnovší rúž. Ide o rúž od Rimmel London z kolekcie Kate Moss. Vlastním odtieň 03 a teraz už aj 01. 
Hľadala som červený rúž, ktorý bude peknej tmavej červenejaž bordovej farby a bude zároveň
a príjemnej konzistenie. A teda najviac zo všetkých stojanov ma upútal stojan Rimmel a hneď práve kolekcia Kate Moss, kedže už viem aké sú. Hlavne sú matné, bez žiadnych trblietok, čo mne osobne veľmi lahodí. Matné vyzerajú prirodzenejšie, aj pre denné líčenie. Druhá skvelá vec je práve konzictencia, je krémovejšia a krásne prilne na perách, má jemné hydratačné účinky.
Čo sa týka výdrže, tak je na tom dobre. Pár hodín vydrží, no je jasné, že pitie a jedenie výdrž dosť obmedzuje. Ale myslím si, že je na tom dosť dobre, keď to porovnám aj s ostatnými dlhotrvácnymi rúžmi čo vlastním.
Obal je čierny matný a vysúvacia časť je lesklá. Mne sa tento obal páči viac ako pri ostatných klasických hydra renew, ktoré majú obal hranatý a fialový,ale sú celkom podobné obalom  z radu lasting finish.
Už si nepamätám koľko odtieňov boli v drogérke, ale na stránke www.rimmel.sk majú 10 odtieňov na výber za cenu 3,44 €
Ja som si túto kolekciu Kate Moss obľúbila a čo vy ? Máte skúsenosť ?














17 komentárov:

  1. 01 mam aj ja, je uplne super!! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám tiež odtieň 03 :) a mám ho veľmi rada tieto rúže sú výborné ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jsou úžasné! mám už ve 4 odstínech!!! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá super, ja som na ne čítala už plno recenzií ale vždy sa pri nich nejak v drogérke zabudnem zastaviť :D Nejaký pekný nude matný by sa mi hodil :)

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moje najobľúbenejšie rúže :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tieto rúže úplne milujem, vlastním 02 a 05, ale chystám sa na ďalšie. Neviem, či to ešte platí, ale u nás v DMke som ich videla za 2,3E :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kate Moss ma jedny z najlepších rúžkov aké mám, ja mám zase doma 02, taktiež mi vyhovuje matnost + milujem vonu tych ruzov !

    OdpovedaťOdstrániť
  8. odstín 01 mám také a jsem spokojená :) není to sice barva na každý den, ale odolat jsem nemohla

    OdpovedaťOdstrániť
  9. milujem tuto kolekciu rúžov :) mám tri odtiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mám také 01 a asi mám divné rty, ale ty moje strašně vysušuje. nepomáhá ani balzám :(

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ta barva ti hrozně moc sluší. Já po téhle kolekci taky pokoukávala a pořídila si přirozonější odstín, jehož název si nepamatuji :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja mám 01 tiež a som veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásná,sluší ti ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj :)
    Ja mám 05 a som sním celkom spokojná :) výdrž je fajn nie je to najhoršie ,povedzme si ktorý rúž nám vydrži pocelý den bez upravy :) Takže podla mna je to vydarený vyrobok od Rimmelu ;) a navyše pekne vonia :3 Doporučujem kupiť kto ešte nemá je na vyber vela rôznych a zaujímavých odtienou :) Mňa ešte zaujala aj 12 rozmýšlam že sa pon vratim do drogerky :)

    OdpovedaťOdstrániť