štvrtok, 16. mája 2013

eye makeup tutorial VIDEO

Včera som pre vás spravila video s jednoduchým líčením, ktoré je v celku rýchle. Robila som to po práci, tak som trochu bola už nalíčená(mihalnice) a neodličovala som to (keby ste mali nejaké pripomienky ohľadom toho...) . Dúfam, že sa vám bude páčiť aspoň z časti. Budem sa snažiť prispievať aj viac video líčení, ak bude záujem.
By the way stále premýšľam nad tým videom čo som sľúbila s odpoveďami na vaše otázky...nechcem byť totižto ako zvídavý dotazník jednej nemenovanej dievčiny. Tak ešte teda nad tým porozmýšľam, aj keď som veľmi rada za toľko otázok z vašej strany :)
papa
už s vlasmi ako pin up 

VIDEO

23 komentárov:

  1. Nauč mě krásko dělat linky napoprvé :D
    Máš nádhernou barvu očí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tú paletku by som tiež chcela, alebo aspoň dúfam, že sa mi podarí nájsť nejakú s podobnými farbami :) Ktoré fakticky aj vidno a "žiaria" -_-" A tá linka je nádherná ! :3

    Máš zlatý kryt na telefón =D A takéto vlásky mám rada, škoda len, že mne nejde takáto "konťa", teda aspoň ja si to myslím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Linka je dokonalá :) sa mi páčilo,ako ti tam niečo osvetlovalo tvár pri konci videa :) si kočka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie vlasy úplne fajnové, chutná si tak ;) a tiež veľmi pekné líčenie

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásná, krásná, krásná!!! Si super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkné video ! Líčení je takové jaké mám moc ráda a používám ho velmi často ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jeziis, ja kdyz si delam linky, musim to furt vymazavat a ty to mas hned, to ti zavidim:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. že by si se zase konečně začla trošku i věnovat blogu? to by bylo super:) moc pěkné video, hezké a zároveň jednoduché líčení, určitě zkusím:) jinak video zveřejni, myslím, že jako zvídavý dotazník určitě nebudeš:D miška š.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. aký nenápadný septum :D ináč stále pri tvojich fotkách mam chuť si dať piercingy presne tak ako máš ty ale ešte som nenabrala odvahu :D
    inač si super a perfektne ličenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. prekrásna :) a aké produkty prosím Ťa používaš na obočie? zbožňujem ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Deni čo prosím používaš na obočie ? :) máš ho krásne. a to video s otázkami určite sprav :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ved to licenie tu bolo uz viackrat preco neurobis nieco nove ..? nechapem

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nechceš udělat tutorial, jak sis udělala ty vlasy, co máš na fotce? :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. super video a super líčenie ešte ešte ešte :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Urob to video urcite s tema otazkama !!!! moc sa tesime !!!!!! som uz nedockava :/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Máš krásnu farbu očí a tutorial sa mi veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Si nádherná! Určitě víc takových videí! :)

    OdpovedaťOdstrániť