pondelok, 11. marca 2013

whats new deni?


No nazdar dievčatá ! 

Viem viem po dlhej dobe píšem. Už ste mi písali, že prečo nepridávam nič nové, ále tak mala som rušnejšie obdobie. Poniektoré z vás vedia asi o čo ide, ale rozoberať to určite nejdem ďalej. A sťahovala som sa pred týždňom do Bratislavy, čiže už nemusím vstávať každé ráno pred 4tou a cestovať do BA :D Mám pekný malý útulný bytík s veľkou terasou. Som spokojná. Síce som bola dosť času doma, lebo som bola chorá, ALE nemala som internet...aaaale už ho mám! :D Budú pribúdam nové články, fotky, recenzie. Všetko zameškané vám vynahradím :-* 
Dúfam, že sa na mňa nehneváte a odpustíte mi :)

Pridávam fotky zo sobotňajšieho nakupovania s rodičmi, ktorý ma prišli pozrieť až z ďalekého Poltára <3


30 komentárov:

  1. Byteček máš krásný, koukala jsem na fb :). Budu se určitě těšit na nové články, strašně mě baví, stejně tak, jako tvé fotky. Jsi nádherná!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vůbec se nezlobíme, hlavně, že jsi zpět.;-) Ať se daří.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Deni už by si mohla skuknúť aj svoj formspring asi si zabudla už že ho máš :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Strašně mě baví tvoje články !!! :))) super

    nikol-kach.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Supeeeer Deni:) ..těším se moc na nové posty ,at se ti daří!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. odkial máš tie lapače? krásne sú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. teším sa, že budeš znova prispievať, už si tu chýbala..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ahoj odkial mas to trisko eaasy come easy go?:) dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj,odkiaľ máš prosím ťa tie topánky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z h&mka. uz minuly rok som ich v kazdom hladala a konecne som nasla posledne kusy :)

      Odstrániť
  10. pekné fotky ! :)

    http://martinaobonova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Odpouštím :D skvělé fotky! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krasne fotky deni ! :) a videla som aj na fb fotky, velmi utulny bytik.
    prajem vela sil a pozitivneho myslenia, tesim sa na nove clanky :) kazdy mava tazke obdobia, ale je super ak to zvladas takto z usmevom- obdivujem ta.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ♡ ❤ ♡ ikea ♡ ❤ ♡ suprácky fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  14. človek by na teba vôbec netypoval že si slovenka,vyzeráš skôr ako holka z nejakej skupiny na fb ktorú lajkujem hah,a moc pekný blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ikea <3 :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. vidím, že foťák používaš:D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Skvelé sú tie lapače, len som trocha nepochopila odkiaľ sú tie lapače :D. Ikea má dokonalé vecičky.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Super fotky, inak ten ikeácky obraz už dlho obdivujem :)

    OdpovedaťOdstrániť