utorok, 26. marca 2013

Otázky pre video




Ahojte,

rozhodla som sa, že predsa len spravím video kde budem odpovedať na vaše otázky. Vďaka jednej z vás na fb som o tom začala rozmýšľať viac a viac. A myslím si, že to nie je zlý nápad, kedže mávate na mňa veľmi veľa otázok a niekedy nestíham odpovedať, čo ma veľmi mrzí.
Stačí, keď napíšete vaše otázky pod tento príspevok a samozrejme ja sa rozhodnem na ktoré odpoviem a na ktoré nie. 
V prvom videu odpoviem na 10 otázok a keď to bude mať úspech urobím pokračovanie.
Som veľmi zvedavá na vaše otázky a teším sa :)


85 komentárov:

  1. Mě by zajímalo jestli a jaké plánuješ v budoucnu tetování? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj,mohla by jsi nam rict neco malo k tvemu tetovani co mas? myslim ke kazdemu neco ,jestli pro tebe neco znamena :-)
    Nebo co nosis ve sve kabelce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A mě by zajímaloo jak celkově pečuješ o své vlasy a o své příčesky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zaujímalo by ma koľkokrát si si už farbila vlasy?? A aký je tvôj top prípravok na vlasy, pretože ich máš stále také krásne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zajímalo by mě jakou školu si vůbec vystudovala?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jak ti to jde jako kosmetické poradkyni Mary Kay?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Co se ti v poslední době stalo nejhoršího a nejlepšího ?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máš moc krásné kousky, kde nejraději nakupuješ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja by som chcela vidieť ako i robíš vlasy, lebo ti vôbec nevidno príčesky. ale to nie je otázka :D, tak napr: perfect imperfections (/TAG z YT) 3veci čo na sebe miluješ a 3 čo nenávidíš :)
    kujeeem

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jé super, já bych se chtěla zeptat, pač jsem si všimla, že vlastníš iphone 5 ,tak jestli jsi s ním spokojená ,jestli, teď, když už ho máš uvažovala o jiném telefonu+ kolik krytů/obalů na něj vlastníš:D..a ještě jednu otázku si dovolím:) čeho si v životě nejvíc ceníš?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jaké blogy máš nejradši ?? Zajímá mě jestli se ti vůbec líbí nějaké z cz/sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Máš vystudovanou stredni skolu? Nekde jsem slysela ze jsi nedokoncila maturitu. dekuji za odpoved

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj Deni,chtela jsem se zeptat,jak si spokojena se svou prací a jestli neplanujes nejake jine pracoviste nez v kavarni?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mňa by zaujímalo kde si si upravovala farbu očí v príspevku http://www.denivevericka.com/2013/02/denne-licenie-pre-hnede-oci.html a že čo sa stalo tvojmu morčiatku a ako dlho žilo kedže aj ja mám morča tak sa oňho bojím.. mohla by si poradiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Mala si niekedy akne? ak ano tak ako si sa ho zbavila? mas suepr plet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Máš ještě gifyo?:)
    Dala by jsi sem prosím odkaz:3 ?

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mňa by zaujímal tvoj životný štýl :) Ako sa stravuješ,čo robíš pre svoje zdravie ,akú máš rada hudbu,prípadne obľúbená kapela? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jaké barvy na vlasech si už měla? :) Všimla jsem si, že už jich bylo víc :)) M.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ja chcem vediet, aj ked si to uz mozno niekde spominala, kedy si si dala prve tetovanie, kolko si mala rokov, aky bol impulz a ako to vasi zobrali. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. jakou máš vystudovanou střední školu? :) (popřípadě vysokou)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ahoj Deni, chtěla bych se zeptat zda nechceš udělat video na TAG "kosmetické záležitosti, které mi nejdou"? :-)

    A otázka pro tvé video: Staráš se nějak speciálně o své vlasy?

    OdpovedaťOdstrániť
  22. chcela by som vediet, v ktorom meste vlastne byvas a kde pracujes :) a este co si myslis o plastickych operaciach a ci nad nejakou uvazujes (nie ze by ti ju bolo treba:). a ci cvicis/posilujes :) dik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Akú farbu máš teraz na vlasoch? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. 1. Zajímalo by mě, co pro tebe znamenají tvá tetování a jaká popřípadně do budoucna ještě plánuješ ?
    2. Jaké jsou tvé nejoblíbenější kapely?

    OdpovedaťOdstrániť
  25. JA sa chcem spýtať, či nechceš spolubývajúcu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Děláš i jiný pohyb, než ježdění na longboardu?
    Máš nějakou vizi, co chceš dělat v budoucnu?

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Mňa by zaujímalo viac vecí a keďže som chlapec a tu som menšina neviem či sa dočkám odpovedí ha...no najprv si vo videu hovorila že nemáš ani s kým použiť nejaký relaxačný olej ale si sa chytila hneď za nos(čo znamená že tomu neveríš) takže máš ho s kym použiť alebo nie? :)a načo by ťa chlapci (poprípade holky)vedeli dostať? :)
    a otázka k téme kozmetika niečo na zarastavanie chlpkov a zahustenie vlasov :P ...snád sa dočkám aspoň nejakej odpovede :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak si si nevšimol Deni sa pri viacerých tých výrobkov chytala za nos nielen pri tomto čoko-krém :D... :)) To je normálne aj ostatným babáb "svrbí nos" :-))

      Odstrániť
    2. je jedno či je chlapec alebo holka,to je reflex ktorý si neuvedomuješ :)
      a popravde nenávidím toto škatuľkovanie.
      Veď preto sa pýtam či je moja teória pravdivá alebo nie,bo párkrát to vyšlo :)

      Odstrániť
  28. Me by zajímalo, jak jste se s Michalem seznámili? A znala jsi Zoči Voči ještě předtím, než jste se seznámili?

    OdpovedaťOdstrániť
  29. mňa by zaujímalo ako to robíš že si stále taká pekná ? : ) a ešte ako sa má Pišta ? dlho tu nebol :))

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Mě by asi jako plno bab zajímalo, že proč už nejste s miškem, ale je mi jasné, že je to moc bolestivé téma, které se nerozebírá takto veřejně a úplně to chápu, takže se zeptám na jinou věc, které mě velmi zajímá a to co používáš na rty? Myslím z takových těch matných přirozených rtěnek - já stále sháním nějakou přirozenou barvičku, ale většinou narazím na třpytivé, nebo ne moc dobře malují.. Takže moje otázka zní: jaké vlastníš rtěnky, které jsou oblíbené a které jsou ty matné, které v poslední době nosíš nejčastěji? Předem moc děkuji pokud se rozhodneš odpovědět na tuto otázku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Prepáč za túto otázku :) strašne fajn a štýlovo sa obliekaš...Odkiaľ berieš toľko peňazí? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. otazka sadla a odpoved na nu by zaujimala aj mna :))

      Odstrániť
    2. připojuji se :D

      Odstrániť
  32. Ahoj kočka mňa by veľmi zaujímalo ako si odfarbuješ vlásky keď stále meníš farby,používaš zosvetlovače???budem rada ak odpovieš,ďakujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Čauky.

    Mě by zajímalo, jaké máš plány do budoucna, např. jestli plánuješ ještě nějaké studium, nebo kariéru, čeho bys třeba chtěla dosáhnout? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Deni mňa zaujimajú nejaké tetovania napríklad aký majú význam niektoré z nich a tie piercingy máš už koľko (snake) neboleli alebo neprekážajú ti ? A koľko mm máš tunel by ma strašne zaujímalo .Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Ahoj,
    chtěla bych se zeptat jestli bys třeba někdy nechtěla udělat video/článek jak si vypadala dříve.
    Jinak otázka k článku: Jak pečuješ o své clipy a jak si je nasazuješ? Vypadají hodně přirozeně.
    Děkuji. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Ahoj Deni :) mě by zajímalo, jestli Michal z Dear friends je tvůj kamarád a jestli máš nějaké výhody za to jakou mu děláš reklamu :D např. jako tričko zdarma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Mohla by jsi ukazat nějaké bronzery atvařenky dostupné v drogeriich které stoji za koupi?

    OdpovedaťOdstrániť
  39. na nejakých tvojich starých fotkách som si všimla, že si fotila olympusom..prečo si ho prestala používať?

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Pěkný blog!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. mě by zajimalo jaký máš nejhorší a nejlepší zážitek v poslední době :) a tetotání jaké to má pro tebe významy? :) .. možno se tu už někdo ptal na takovýto dotaz

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Mna by zaujimalo ako si upravujes obocie, nejaky presny postup- ale to je mozno n saostatne video

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Ahoj, chcela by som sa ťa spýtať aký je podla teba najlepší korektor, pretože si myslím že si ich vyskúšaka dosť a najlepší bb cream. Mám už zlú skúsenosť a rada by som dala na tvoj názor :) ďakujem vopred.

    OdpovedaťOdstrániť
  44. sice absolutně nedávající smysl otázka ale jak si k sakru děláš tak nádherné obočí, né kecám ty si celá nádherná!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  45. a ted ta normálnější otázka :D co ti "blogování" dalo?

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Ahoj, mňa by tiež zaujímalo, že ako si odfarbuješ vlasy keďže si dosť často meníš farbu. Alebo ako si sa zbavila čiernej farby. Ďakujem za odpoveď :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. prosim ta, akej znacky mas longboard?

    OdpovedaťOdstrániť
  48. mohla by si spravit video hair dye story, videla som to u niektorych dievcat na youtube, co davali fotky za sebou od prirodzenej farby az po terajsiu:) to by bolo zaujimave

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Ahoj Deni (:
    Mám pro tebe jen jednu jedinou otázku.
    Co plánuješ v životě? Jestli máš nějaký svůj sen, který si chceš zrealizovat, nebo už ho realizuješ. Děkuji za odpověď!

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Deni zaujímalo by ma aký je dobrý denný a nočný krém pre mladú pleť okolo 20 rokov:)

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Ahoj Deni ja by som sa ťa chcela spýtať kde si zohnala tú tyrkysovú košielku bez rukávov s vybíjancami? :) niečo také by som potrebovala.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Má ju s new yorkeru :)

      Odstrániť
    2. Ja som ju videla v New Yorkeri :)

      Odstrániť
    3. myslím že už se někde psalo že v New Yorkeru či jak se to píše

      Odstrániť
  52. Ahoj a kdy zacnes tocit prvni video?
    Jinak ma otazka zni: jak si hledas praci? mas nejakou skolu vystudovanou ? s maturitou? co tvoje tetovani,znamenaji pro tebe neco? jak pecujes o svou plet? dekuji za odpoved :)

    OdpovedaťOdstrániť
  53. mna by zaujímalo aká je tvoja prirodzená farba vlasov a aké farby si už vyzkúšala a či nevieš poradiť ako postupovať pri zmene farby vlasov z tmavšej hnedej na červenú :) dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  54. fajčíš pred rodičmi?

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Jak jsi se dostala k blogování nebo co tě spíše přimělo? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Ahoj Deni,me by zajimalo jak si spokojena ve sve praci v kavarne a jestli byy jsi nechtela nebo neplanujes zmenu zamestnani a popr kde? plus tvoje kerky-znamenaji pro tebe neco ? a co konkretne? a ktere z tvych tetovani pro tebe nejvic znamena a je tve nejoblibenejsi?
    uz by jsi mohla natocit prvni video :D

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Ahoj,ma by zaujimalo,čo pre teba znamenaji tetovania čo mas ,dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Cau Deni,mas skolu? s maturitou?
    a tvoje tetovani znamenaju pre teba nieco? a čo? dakujem za odpoved :)

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Chcela som sa opitat ci by si se mohla ukazat na kameru uplne nenalicena dakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Mohla by si spravit video ako si maluejs obocie ....je skvele!!!!!!palec hore dva palce!!! :D
    a ted teda k te otazke ... zaujimalo by ma čo pre teba znamenaji tvoje tetovanie ,dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Deni ale uz urob to videooooo :/

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Mně by také hodně zajímalo co si studovala a vystudovala :D ale jinak kde nakupuješ tak užasný oblečení?

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Ahoj :) Prosímťa odpovedz, ako sa starať o akné. Proste nech je to preč.. Ale ja mám to také silnejšie.... a potom čo s týmy jazvami....Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Aké su tvoje top produkty na vlasy , pleť a z dekoratívnej kozmetiky :) Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  65. akú mač zrkadlovku ? si spokojná

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Mňa zaujíma ja mám tiež snake bites a či ti to nejak neprekáža kedže piercingy sú strieborné a ty sa zladíš do zlatých doplnkov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  67. ahoj :) odkiaľ si kupovala vansy? :) keď cez internet tak z akej stranky ?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Odkud máš ten šátek s těmy ostny?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  69. ahoj deni mna by zaujimalo ako si robis tak nadherne vlasy...myslim tie vlny:)

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Byla jsi vždycky takováhle ?:) Mě by hrozně zajímalo jak si vypadala v mém věku tj. 16 letech, tvý oblíbený kapely kromě Architects..nebyla jsi nikdy na takovy ty disko pisnicky a celkove tvuj nazor na kluby? :) Jsi pro mě velká inspirace člověka, který se nebojí dát najevo svoji osobnost!

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Ahoj nechěla by jsi udelat video "whats on my iphone "? :) bylo by to super.

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Dnes jsem na tebe poprvé narazila a jsem úplně unešená sleduji hodně blogů ale tvoje stránky jsou teď pro mě rozhodně nejlepší! jsi neskutečně krásná :) hrozně by mě zajímalo jak a čím si maluješ obočí vypadá to božsky, jakej používáš make up a jaké(kolik mají cm) a odkud máš ty prodloužené vlasy a jakou máš právě teď barvu.

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Anonymný: A co bys chtěla slyšet? Odbarvit a nabarvit,..

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Měla si někdy kvůli tetování problémy v práci?

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Ahoj, si strašne krásna, páčia sa mi tvoje tetovania a milujem tvoj blog. Vždy sa sem prídem pozrieť čo tu máš nové. Rada by som sa s tebou stretla niekedy aj osobne. :-)

    OdpovedaťOdstrániť