utorok, 19. marca 2013

moje večerné líčenie


No nazdááár. Včera po práci som vykúzlila toto líčenie. Chcela som niečo výraznejšie, ale aby som s tým mohla vyjsť von a necítila sa ako úplný dement. Zaujímavé, že dakedy som nosila stále umelé mihalnice a celkovo výrazné oči a teraz niekedy iba špirála a hajde do práce. Nuž sila zvyku...dakedy som na to mala asi viac času hehe. No ale každopádne, zvolila som trblietavé očné tiene z beauty booku od ELF, tieň Mary Kay, tekutú linku Essence, čierna ceruzka Dermacol  a nejaké tie umelé mihalnice.  Je to v celku rýchle a jednoduché, hlavne nanášanie tieňov.  Na tvár som použila make up Bourjois, bronzér Elf, lícenku Hervana, púder MAC mineralize skinfinish. Na pery som použila moju lásku rúž v ceruzke od Elfu a lesk Diego dalla palma. Ou a na obočie teraz používam očný tieň MAC brun.



plus jedna ajfounová :)


33 komentárov:

  1. Dokonalé! I Kim Karadhian by Ti mohla závidět :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau, krásné :) Máš úplně úžasné oči, to je potom radost je líčit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasné líčení a samozřejmě i ty!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O_o dokonalé líčenie a ešte ked sa k tomu pridá tvoja krása,, nemám slov *.*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veľmi pekné líčenie a mihalnice sú skvelé ... prosím ťa vieš mi poradiť dobré lepidlo na umelé riasy? pretože to čo mám teraz je nejaké záhadne a schne veľmi dlho
    ďakujem
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Deniii, nechtěla bys natočit video ,kde bys odpovídala na různé odpovědi..? baby by tu na tebe mohly psát otázky a ty bys pak odpovědi na ně mohla shrnout ve videu..já myslím, že nejsem jediná koho by to zaujalo:-).. nemyslím soukromé otázky(proč už nejsi s přítelem ..bla bla), ale třeba o tetování etc:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne..ako vždy :)
    tiež som už dlho nemala také výrazné líčenie..a o mihalniciach ani nehovorím :P nikdy na to nemám čas..v poslednej dobe tiež používam len špirálu a hnedú ceruzku :P

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádhernééé! jsi hrozně šikovná :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no nádhera!
    ten tvoj tunelík krásavec ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. si krásna ! a košela s vybíjancami TOP!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Strašne ti to pristane :) To líčenie je úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. super líčenie deni :)som rada že opäť dačo pridávaš na bolg lebo v poslednej dobe si to tu dosť zanedbávala...dúfam že nám to teraz vynahradíš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. nádherný líčení,ale nádhernější jsi ty!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. prosim ťa ta růž od elfu to je aký odtieň? taká krasná farba prirodzená:) takú nějakú by som práve chcela:D velmi ti to pristane

    OdpovedaťOdstrániť
  15. si nádherna :)
    kočka :))

    http://eeverywomen.blogspot.sk/ pozývam na svoj blo.ktorý len teraz rozbieham :)
    Dufam že si tam najdeš aj niečo pre seba :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jsi úžasná! Moc ti to sluší ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásne, výrazné líčenie ti veľmi svedčí!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tam na tej vysmiatej vyzeras tak bohovsky zhuleno :D super

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Čo to máš vytetované za uškom?

    OdpovedaťOdstrániť
  20. překrásné líčení<3 jsi krásná!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. líčenie nádherné :) také ako vravíš - rýchle a jednoduché :))

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Máš moc hezké oči a to líčení je nádherné :-)

    http://www.facebook.com/pages/Fashion-store/575941085751670

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Máš nádhernú košeľu :)

    www.natalyburtonweb.blogspot.sk pozývam :))

    OdpovedaťOdstrániť