pondelok, 4. februára 2013

Líčenie pre modré oči



Ahojte moje krásky. Mám tu pre vás nové líčenie pre modré očká.  Ak sa vám zapáči, tak si rozkliknite link a tam máte aj jednoduchý postup ;)
Neviem či má zmysel sa nejako moc rozpisovať. Viem viem, moc sa vám tu nevenujem, ale snažím sa všetko stíhať. Či už pracovné veci alebo súkromné...je toho nejako priveľa a som dosť vyčerpaná. Tak hádam mi to odpustíte. Ale teší ma, že ma stále sledujete a píšete maily.
A inak túto sobotu som bola líčiť šéfku na svadbu, takže budú fotky líčenia ;)




iPhone foto:

22 komentárov:

  1. Ty si vieš tak krásne dať linku na oči :) Mne robi vždy problém ju zakončiť... :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super, strašně jsem se těšila na nový článek :) To líčení je, jako vždyky nádherné. To je tak, když má někdo zlaté ručičky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné! :)
    Já tak strašně miluju to Tvoje obočí!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera! jsi hrozně šikovná :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tobě to Dení vždycky tak sluší... to tvoje obočí bych chtěla mít. :)*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kráásne :)) toto sa ti podarilo :))

    pozývam ťa na môj blog :)

    styllin.blogspot.sk



    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné ♡ modré color tattoo mám doma také, tak že bych je konečně využila? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. už sa teším na tie fotky čo si líčila šéfku na svadbu, videla som to na tvojom instagrame a hned ma to zaujalo...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je nádhera, škoda, že mám hnědý.)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hrozně moc se mi to líčení líbí. Asi vyzkouším.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  11. úžasné!! umíš se nádherně líčit, ta modrá je dokonalá<3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wau, tak to je teda boží! Já mám hnědý oči takže mám smůlu...Ale stejně je to boží!;))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. až na to príliš "cartoon" obočko je líčenie pekné

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hezké líčení,akorát to obočí je opravdu nepřirozené.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ty jo velmi hezké.! :D Jak ty to děláš tak hezké nápady a vždy vše vypadá úžasně :D !!!

    OdpovedaťOdstrániť