nedeľa, 17. februára 2013

Gliss Kur marrakesh oil & coconut balzam




Ahoooj. Dočkali ste sa ďalšej recenzie a to na produkt, ktorý mi bol zaslaný od Schwarzkopf. Prvý krát idem robiť recenziu na vlasovú kozmetiku a keď tak nad tým rozmýšľam, tak ani neviem čo mám písať. Po pravde mám celkom veľa rôznych vlasových produktov, no nejako extra ich ohodnotiť neviem. No bude sa snažiť písať pravdivo a tak ako to vidím ja... Dostala som balzam, lak, tužidlo a tužiaci sprej značky Gliss Kur. 

A tak na začiatok asi poviem niečo o mojich vlasoch. Ja si vlasy farbím od 8meho ročníka na základke šampónom. Od vtedy som nespočetne veľa farbiem na hlave. Pár krát som šla z čiernej na blond, čiže vlasy veľmi trpeli. Od vtedy mám konce stále suché a viem, že už nikdy nebudú také zdravé ako kedysi. 
Ale musím povedať, že nato koľko som si vlasy farbila sú neskutočne silné!!! Iné baby by už na hlave asi ani nič nemali. A suché mám iba konce vlasov. A preto sa snažím aspoň takouto formou ich vyživovať.


Jeden z produktov, čo som dostala je aj tento balzam na vlasy Gliss Kur Marrakesh Oil & Coconut, z ktorého som sa asi najviac potešil. Som večný hľadač dobrých balzamov. 
Čo píšu na obale: Máte normálne až namáhané vlasy? Marrakesh olej a kokos kondicionér so vzácnym ošetrujúcim olejom uľahčuje rozčesávanie a poskytuje hĺbokvú starostlivosť bez zaťaženia vlasov. Nová regeneračná receptúra s Komplexom tekutého keratínu regeneruje poškodenia na povrchu, ako aj vo vnútri vlasov. Použitie: nechajte krátko pôsobiť a potom opláchnite!
Musím uznať, že balzam krásne voňia po kokose a oleji. A cítim tam aj niečo ako kvety. Keď si umývam vlasy, tak to krásne všade rozvoniava a aj po vysušení vlasov voňajú. No jedna radosť umývať si vlasy s niečím tak voňavým :) 
Je to klasický kondicionér, ktorý sa vmasíruje do mokrých vlasov. Chvíľku necháme pôsobiť a zmyjeme. Cítim, že vlasy sú jemnejšie už keď si oplachujem balzam. Tak ako tento balzam sľubuje sa vlasy ľahko rozčesávajú, moje zničené konce vyzerajú zdravšie(čo je pre mňa to najdôležitejšie) a vlasom balzam dodá aj lesk, vďaka čomu vyzerajú tiež zdravšie.
Záver: Produkt hodnotím pre mňa ako veľmi dobrý. Tým, ako krásne vonia si ma získal ešte viac. Sľubovaný efekt splní, takže nemám čo vytknúť. Je ľahko dostupný a aj cenovo je na tom dobre. Ale musím sa priznať, že to nie je môj number 1. Môj najobľúbenejší je od Alverde.

Zloženie: Aqua, Cetearyl Alcohol, Citric Acid, Quaternium-87, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Argania Spinosa Kernel Oil, Cocos Nucifera Fruit Extract, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Stearate, Propylene, Glycol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20, Phenoxyethanol, Dimethiconol, Parfum, Methylparaben, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Cyclomethicone, Linalool








5 komentárov:

  1. keď je tam kokos nesmie to byť zlé ♥

    je u mňa GA alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kokos mám rada, ale je tam asi 200kg silikonov :( eww, asi som sa až príliš rozmaznala bio produktmi, alverde je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kruci a já jsem myslela, že pokud se vlasy nějak zničí, že prostě odrostou a narostou mi stejně kvalitní jako předtím :O :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne toto používam, šampón + balzam, na pomoc mojim neskutočne suchým a polámaným vlasom a výsledok si len chválim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ak by si chcela vyskúšať niečo nové :
    Pozývam ťa na moju Kallos giweaway: http://lifelovezaza.blogspot.sk/2013/02/1giweaway.html

    OdpovedaťOdstrániť