pondelok, 18. februára 2013

denné líčenie pre hnedé oči

Nazdárek. Dnes tu mám pre vás líčenie pre hnedé oči. No áno upravila som si farbu očí, kedže je to líčenie pre hnedé oči. A zistila som, že hnedé oči sa mi nehodia :D No ale späť k veci... Tento krát je to denné líčenie, nič extra. A nemusí to byť iba pre hnedé oči, je to nude líčenie, ktoré sa hodí pre všetky farby očí. Použila som iba hnedé farby, žiadna čierna ceruzka tam nie je. Použila som najprv ako podklad krémový tieň, svetlo béžový tieň na celé viečko aj pod spodné mihalnice, hnedý tieň od záhybu oka smerom hore, tmavohnedá ceruzka ako linka.
Ak budete chcieť urobím aj výraznejšie líčenie pre hnedé oči. Stačí napísať koment ;)





 Použité produkty na tvár:
BB krém Bioderma
kompaktný makeup Bioderma
púder mineralize skinfinish medium MAC
bronzér terra bella Dior
rozjasňovač platinum face powder Chanel
 Použité produkty na oči:
paint pot painterly MAC
paleta 88 eyeshadow Zoeva
hnedá ceruzka Pupa
maskara Diego dalla palma
 Použité produkty na pery:
rúž peachstoch MAC


Chcete na niečo recenziu ?

56 komentárov:

  1. Zrovna jsem ho obdivovala na instangramu :) Je nádherné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný líčení. Až budeš mít někdy čas, zkus něco pro zelený očka ;) Díkes.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. áno áno chceme aj výraznejšie líčenie pre hnedé oči, teda aspoň ja chcem...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A mne sa na tebe náhodou tie hnedé oči páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zajímala by mě recenze na biodermí BB a kompakt..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podľa mňa ti hnedé oči pristanú :) Veľmi pekné a jemné líčenie. Také mám rada:) Snáď sa mi to bude hodiť k modrým očiam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. waw, uplne inak vyzeras s hnedymi ocami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. poprosim teda to vyraznejsie licenie pre hnede oci, kedze si nemozem nejak nagebrit modry tien na cele viecko, vyzera to desne s tmavo hnedymi ocami :D ale inak toto je super

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vyzeráš s týmy očami tak temne, ako upírka. Podľa mňa sa ti hodia. Kde si si tie oči upravovala ak smiem vedieť???? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. podarené krásne líčenie ;) mám rada takéto zemité :)


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zaujímalo by ma,aké sú tie prípravky od biodermy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Samozrejme, že chceme :) Na všetko ;) ... Si užasná... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Je fakt krásné :) zelené a hnědé je na denní nošení moje nejoblíbenější :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Pekné líčenie :) Ja mám hnedé oči ako hnedé tiene mi absolutne nejdu :/ čo je škoda :/

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. nieže by sa ti hnedé oči nehodili, len je to poriadny nezvyk a iba by si tak vyzerala fádne :) s tvojimi modrými očami ti to proste prirodzene pristane :D a líčenie sa ti vydarilo :) vedela by som si ho predstaviť aj na sebe

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Na tu biodermu by si mohla napisat... :-) kedze maju len dva odtiene, tak by ma zaujimalo, ako sedia.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ty si tak překrásná! a to obočí! závist holka závist! nechtěla by si udělat návod, jak na obočí, popřípadě co na něj používáš?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Mohu se zeptat na značku kontaktních čoček?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ahoj : ) chcela by som sa opýtaj z akej stránky objednávaš Biodermu ?? :) dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  20. líčení je skvělý, kéž bych se taky uměla tak hezky nalíčit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Veľmi pekné líčenie...
    http://lifeismystyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ja sa takto ličim už asi dva roky a som spokojna :)) raz som skusila aj zelene tiene ked som sa nudila a bola som prekvapena ako to do seba sadlo ale na zelenu sa neciti, :))) skvor ta hneda

    OdpovedaťOdstrániť
  23. deni ličim sa tato už dlho asi 2 roky a som spokojna raz som skusila zelenno zlate tiene a bola som prekvapena ako to do seba pekne zapadlo odporučam !! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Mne sa to ličenie veľmi páči a ked že mam aj ja hnede oči tak ho vyskušam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. na mě je to obočí moc výrazné, ale jinak je to velice krásné

    OdpovedaťOdstrániť
  26. pozývam do giveaway -> http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2013/02/spikes-bracelet-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. ahoj prosim ta cim si malujes obocie ? :) dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  28. jsi krásná i s hnědýma očima :)
    nádherne líčení!

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Sluší ti to ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Nádherné líčení :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Veľmi pekne líčenie :) A tie hnedé oči mi na tebe pripadajú zvláštne , ale to asi bude zvykom ´:)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Pěkné, hlavně se mi líbí, že je to přirozené a tudíž nositelné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Love this makeup:) If you want go to my blog:)
    http://asunshineoffashion.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  34. práveže sa ti hnedé oči veľmi hodia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. tvé líčení prostě miluju..navíc máš nádherné oči:))

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Ty mas tak zlato velky nos a male pery ako taky skriatok z jednej rozpravky:) uplne pekna

    OdpovedaťOdstrániť
  37. teda, nevěřila bych že bb bioderma tvoří tak super odstín na pleti! Určitě bych ráda znala tvůj názor na práci s produktem ;) a líčení krásné.. já mám modrošedozelené, takže.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Nadherneee!!!
    Prijd na návštěvu na můj blog:) www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. suhlasim s Marketou to obocie by som tiez trochu zosvetlila ale inak krasne!

    Inak pozyvam ta na TOP giveaway o balicek vyrobkov Macadamia hair! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  40. ahoj, líčenie sa mi veľmi páči :-) a zaujímalo by ma ako si spokojná s BB creamom od Biodermy??

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Deni je veľká škoda že vidím od teba príspevky na instagrame a blogu sa vôbec nevenuješ:/ pred tým každý deň som celá natešená zapínala počítač a hneď tvoj blog ,no teraz stále nič a nič a predtým plno príspevkov hlavne viedá všetkých bavili.škoda no :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Super líčení, máš krásné oči a vypadáš jak panenka :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  43. you look amazing!!


    Would you like to follow each other?
    http://oohmarly.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Hi!!! I love your blog so that I´m following you now :-)

    I like very much the eye´s shadows and the result.

    Why don´t you visit my blog and if it like, you follow me back? xx

    http://envueltaencrema.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť