nedeľa, 6. januára 2013

video review: lioele,skinfood,missha+liečenie

Po dlhom čase Vám tu niečo píšem. Asi som vyšla z cviku, ale mala som teraz ťažké obdobie a samozrejme sa mi všetko nakopilo ...ale späť k veci!
Písali ste mi aby som spravila video, tak som sa rozhodla pre malú videorecenziu na produkty zo stránky www.bbcreamshop.sk. Ehm nie je to podľa mojich očakávaní, ale druhé sa mi točiť nechcelo hah. Trepem tam tak trošku blbosti, tak mi to odpustite a nabudúce sa už polepším :)

použité všetky tri produkty:



21 komentárov:

  1. Skvělé video, jsi strašně sympatická a moc ti to sluší :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super recenzia, ja mám tie linky od Maybelline a ako nie sú zle, ale až také dlhotrvácne ako som čakala tiež nie :/ a stáli nejak 8-9 € tuším.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Deni nabudúce skús natáčať na prirodzenom svetle. Bude to prirodzenejšie a aj veci ktorá recenzuješ budu lepšie vidieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvělá recenze, myslím, že se ti video povedlo :-)) zaujal mě ten korektor!!!

    mujfialovysvet.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Parádní recenze :) moc ti to sluší a videjko se moc povedlo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nevedela som že majú aj linky...
    ale video je také prirodzené- like it ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. deni prosím ťa ten dermacol makeup cover si kupovala v obchode alebo objednávala cez net? ja ho nikde neviem nájsť.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. máš strašne príjemný hlas...dobre sa na teba pozerá, aj sa ťa dobre počúva...a pekné fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vůbec to není špatné video,naopak :) Moc se mi líbí! Já jsem si právě objednala z netu BB cream od Misshy,tak uvidím:) Jinak používám gelové linky od essence a jsem spokojená. Vydrží celý den bez úprav pořád stejné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. si veľmi zlatá na tom videu a zaujalama tá linka, lebo v bežnej drogérii v poslednej dobe neviem nájsť žiadnu dobrú ... a tie fotky na začiatku článku sú krásne :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvelá recenzia, si veľmi sympatická a máš naozaj veľmi príjemný hlas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Si strašně sympatická :)) Misshu bych ráda vyzkoušela a to líčení vypadá super!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Souhlasím s Emms...ve videu není boužel skoro nic vidět, ale to nemění nic na tom ,že jsi milá a věci věcně recenzuješ, příště více světla a bude to supr

    OdpovedaťOdstrániť
  14. strasne pekne si upravujes obocie :) mohla by si sem hodit niejaky tutorial nato

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Moc pekne video :-) mozna trochu usmevu a treba hudba v pozadi (ztisena) by neuskodila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super video. Zavítaj na moju giveaway: http://momosbeautydiary.blogspot.sk/2013/01/giveaway-ii.html

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Si moc mila baba :)pekna a dobre inšpiruješ holky aby sa pekne upravily :3

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj prosímťa akú ceruzku používaš na obočie? :)

    OdpovedaťOdstrániť