nedeľa, 20. januára 2013

praha


Ahoj. Ani som vám nestihla oznámiť, že sme šli na výlet :) Tak ak vás to zaujíma niečo vám napíšem. Rezervovali sme si pekný hotelík v centre, kde sme sa hneď ubytovali a pak na večer sme sa vybrali na koncert do 007 na moju z naj kapiel Cancer Bats a hrali tam aj kamaráti Citylights. Bol to skvelý koncert :) Sobotu sme strávili prechádzkami po meste aj po palladiu. A splnil sa mi môj mini sníček a navštívila som MAC obchod, kde boli baby veľmi milé a pomohli mi s výberom. Pražáčky máte krásne mesto :)) Bolo nám veľmi dobre a úplne sme si to všetko užili. Toľko vecí sme stihli za jeden víkend. Výlet na jedničku !




























62 komentárov:

  1. Ja som takto v centre Prahy ešte nebola, ale vyzerá to tam krásne, cez leto si musím spraviť výlet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. máme stejnou žehličku na vlasy!:D:))
    příjemný překvapení, protože jsi něco jako muj idol:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vuuuuu :) ty si inak pekná :) a tie tenisky su prekrasne :)

    http://karissaworld.blogspot.com /

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten komixáckej obchod v Palladiu miluju :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tím jsi mi odpověděla na otázku, kde to sakra je? :-D.. Nejsem z Prahy, ale zajedu tam a strávim tam alespoň 2 hodiny :-D.. Díky Ti ;)

      Odstrániť
  5. super foto dokumentace, v Praze muselo být skvěle ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uf závidím, Praha patrí podľa mňa medzi najkrajšie mestá

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Z tých fotiek dokonale cítiť,ako vám bolo fajne. Ja tiež milujem Prahu a vďaka tebe som objavila,čo tam ešte popozerať/hlavne ten M.A.C.-dúfam že urobíš čoskoro recenziu/.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Praha je nádherná a ta tvoje ušatá mikinka taky :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Praha je najkrajšie mesto, v akom som kedy bola, ukradne srdce a počaruje duši, má kúzlo <3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jé super post, krásný fotky.. je vidět že jste si to užívali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. wáááá nádhera, Praha je neskutočná : ) aj vy dvaja spolu ste nádherný

    OdpovedaťOdstrániť
  12. prahaaa, tam raz chcem ísť. krásne fotky, tie vlasy máš úžasné a v tej mikine s uškami si zlatá :)
    cara mia

    OdpovedaťOdstrániť
  13. aaaaaw krásne fotky tá sivá mikinka ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jéj, do Prahy by som sa určite šla pozrieť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásne fotky a aj ty si krásna :) Aj ja som bola tento víkend v Prahe, máš pravdu, je to nádherné mesto.. Škoda, že som ťa tam nestretla :(

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Och, Alexander! Raz takú budem mať, aj keby na chleba nebolo! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. mali ste úžasný výlet, krásne fotky :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. krásne fotky, tie topánky sú mega :).. si neskutočne krásna, ale to už vieš ;) <33

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Fotky skvelé. =) ... z kade máš tú hnedú bundu?=)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. krásné fotky :) Praha je strašně krásná :) ta šedá mikina s ouškama je hezká a tu skoro růžovou :D kosm. taštičku z Ladyboxu mám taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. odkial mas nike air ? inak velmi pekne fotky su s tym iphonom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Já sem si říkala, že mi sou místa z fotek nějaká povědomá a pak sem si přečetla článek. Sem si říkala ,,Tyjo, tohle vypadá jako Starbucks v Palládku, tohle jako Staromák a ten Mac je mi taky nějakej povědomej!" :D

    OdpovedaťOdstrániť
  23. ja osobne Prahu milujem ;) a krásne fotky s Miškom máte:)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Perfektní fotky, obal na iPhone, outfity, i ty s přítelem. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  25. náádherné fotky!:) Máš krásný blog:) Jsem tvuj follower:)
    a závidím ti iphone5:/:) máš na nej krásný obal.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Aj ja som bola v Prahe :) úžasne tam je a určite sa tam chcem ešte vrátiť.. škoda že som nepostrehla ten M.A.C obchod, no aspoň som nezabudla navštíviť Starbucks a odniesť si z neho suvenír čiže ten istý pohárik čo máš ty na fotke :D

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Deni jsi fakt dokonalá *__* užasný vlasy a usměv :) moc ti to sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ahooj, mohla by si napisat nazov hotela? prave sa chystame do prahy na vikend a hladame nieco, ten vas vyzera fajne ,urcite by si mi pomohla, vdaka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ty máš štastie, strašne by som chcela končne navštíviť Prahu, snáď sa mi to aj čoskoro podarí ;) Krásne fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Tak to jste měli super výlet, to bych taky brala..:)Koncert, nákup kosmetiky a procházka městem, dokonalé.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Souhlasím s koncertem! Byl skvělej :D a možná taková off topic otázka, ale přítel je z kapely Zoči Voči? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. skvěle fotky!:-)ja v Praze nebydlim ale na opačné straně ČR v Ostravě a nemužu si stěžovat co je tady ,doporučuji hlavně holkam zavislým na nakupech ,protože jsou tady 3 velke nakupni centra,futurum,shopping park, a Nova Karolina ktera je největší a je v ní 400obchodu!:-)doporučuji

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, na Prahu (v počtě nákupních center, mimojiné) ta zasmogovaná Ostrava stejně nikdy mít nebude:D Ale jestli chce potrápit své mladé plíce, tak ji Ostravu také vřele doporučuji :D

      Odstrániť
  33. Úžasné fotečky Deni :) Sluší ti to jako vždy ;) Musel to být parádní víkend :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. ty si na všetkých fotkách tak dokonalá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. tak tam to muselo být perfektní! boží fotky, je vidět že jste si to užili:))

    OdpovedaťOdstrániť
  36. http://www.denivevericka.com/2011/04/drowned-swans-clothing.html
    bude někdy podobný outfitový článek?:-))btw: černá taky nebyla zlá barva:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Krásné fotečky,Prahu mám moc ráda,je tam krásně:-*

    OdpovedaťOdstrániť
  38. tolika parádních fotek :) muselo vám být skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Joo do toho MACu bych si prala taky nekdy mrknout.:/
    ale prahu miluju.. uz se mi po ni fakt stýská :)

    http://evzuu.blogspot.cz/2013/01/giweaway.html = GIWEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Praha je moje druhé najobľúbenejšie mesto..prvé je Viedeň :D:D a z fotiek je vidieť, že ste sa mali super :)) inak odkiaľ máš rúž YSL?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. krásná jsi všude, ;)) krásné nákupy
    http://www.elllapetit.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Deni ty si tak krásne dievča.môj vzor
    A otázka nebude recenzia na tie MAC výrobky ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Krásne... Prahu mám rada a ako som si pozerala 1. fotku tak si fákt drobulinká ale veľmi zlatučká :) ;)
    Na tej 15. fotke vyzeráš úplne ako taká maličká veverička.
    Krása <3
    A ešte som ti chcela povedať že si ma inšpirovala k vytvoreniu blogu :)

    http://lillblogsk.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Ahoj, jsi opravdu nádherná :) Přidávej častěji prosím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. MAC ti závidím! :)
    http://zivotkosmetiky.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  46. oooooch Cancer Bats ti strasne zavidim!! so spevakom som sa zoznamila pred x rokmi ked ma v prahe pozyval na ich koncik. zlaty typek :) teraz som ich vo viedni prepasla aj spolu s enter shikari. nejak mi to casovo nevyslo :(

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Krásnej výlet .-) Poznávám správně hotel Crystal Palace?

    OdpovedaťOdstrániť
  48. starbucks sucks, costu si mohla navstivit :P ...sto chuti!
    inak dobre nikessss :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Odkiaľ je prosím ťa tá červená taška?Díky;)

    OdpovedaťOdstrániť