nedeľa, 9. decembra 2012

Review: Zoeva krémová linka



Občas môžete vidieť pri tutorialoch, že je spomenutá paletka Zoeva 88 colors, ktorú dosť často používam. Ešte mám sadu štetcov od tejto značky a musím povedať, že sú skvelé! A konečne mám ďalší ich produkt. Dostala som krémovú vodeodolnú očnú linku s odtieni Night Violet. 
Je to klasická tmavá fialová farba. Čo je ale zaujímavé je, že po nanesení na očí akoby zmenila farbu a vyzerá to fialovo hnedo. Tešila som sa, že budem nosiť úplne fialovú linku, ale takto je to viac nenápadnejšie a páči sa mi.

Konzistencia je iná ako pri iných mojich gélovo-krémových linkách. Je viac mäkšia a krémovejšia. Po prvom použití som linku v kelínku trošku rozbabrala, kedže je taká mäkká. Ale zato sa veľmi dobre nanáša!  
Čo sa týka výdrže, je neskutočná. Linka od Maybelline, ktorá by mala byť dlhotrvácna nevydrží toľko, čo táto. 
Pri odličovaní navlhčeným obrúskom išlo všetko raz dva dole, okrem linky. Linka stále držalo bez porušenia, musela som si "drhnúť" oko.
Toto je veľké plus pre mňa. Hľadám také linky, čo niečo aj vydržia. Neznášam, keď si raz jemne pretrem oči a linka nikde...to mi dáte za pravdu.
Obal je klasický sklenený kelímok so  šróbovacím uzáverom. 
Je to taká klasická veľkosť gélových liniek. Ale určite vydrží dlho.
Tejto linke nemám čo vytknúť. 
Cena: 6,95€
5 z 5 bodov

9 komentárov:

  1. vždycky se strašně těším na tvé články rady a tipy, tohle líčení se mi strašně líbí, máš šikovné ručky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. musí byť úžasná ešte aj v úžasnej farbe ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vau, na očiach má omnoho lepšiu farbu!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja som si objednala tuto linku, v tmavomodrej farbe..som veelmi spokojna aj s vydrzou aj s farbou, najlepsia linka aku som dotetaz mala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tieto linky mám doma vo viacerých farbách a naozaj sú skvelé !! a na stránke maju krásny farebný výber

    OdpovedaťOdstrániť