utorok, 11. decembra 2012

Review: Diego dalla palma lesk na pery




Už som písala recenziu na maskaru značky Diego Dalla Palma a dnes tu mám pre vás recenziu na tento lesk na pery, ktorý mi bol zaslaný na otestovanie. Som veľmi rada, že mi zaslali tento odtieň, ktorý mi sadol.
Lesk je v odtieni číslo 19 (ich produkty nemajú konkrétny názov, ale iba čísla). Je to veľmi zaujímavá farba, taká hnedo-broskyňovo-červenkastá farba s jemnými trblietkami. Na 4tej fotke je vidieť, že aj na ruke to má peknú jemnú "telovú" farbu. Na fotke pier som použila iba lesk a pery majú prirodzenú farbu  s trošku ružovkastým nádychom.  Krásne sa lesknú vďaka miniatúrnym trblietkam. Ja nie som až taký veľký fanatik leskov na pery, takže ja vždy použijem najprv rúž a potom jemnú vrstvu lesku. 
K výdrži vám poviem toľko, že je podľa mňa na počudovanie dobrá. Lebo mne lesk nikdy dlho nevydrží(asi ho vždy spapám z pier alebo čo), ale tento lesk mi vydržal až dve hodiny heh.  
Obalom mi veľmi pripomína lesky od Elfu, čo sa mi aj páči. Aplikátor nie je klasický "hubičkový" alebo ako to mám nazvať, ale je štetinkový, čo je pre mňa veľké plus. Ľahko sa s ním pracuje a pery pekne kontúruje. A štetinky sú veľmi jemné.
Cenovo na tom nie je špatne. Na www.parfums.sk stojí 19,90 €. Možno vám to príde veľa, ale to asi hlavne kvôli tomu, že značku nepoznáte a neviete či je to dobrá značka na takú cenu. Ale v Talianksu je to veľmi známa značka a myslím si, že aj pomer cena=kvalita je v pohode :)
Na e-shope majú 7 farbieb, takže je celkom aj z čoho vyberať.
Hodnotenie: 4 z 5 (4 body, pretože ma to nenadchlo až tak ako maskara... a asi aj preto, že nie som až taký milovník leskov. inak je skvelý :)






11 komentárov:

  1. Ta barvička je nádherná, jemná.. kdybych si nějaký měla vybrat, tak beru tento, co ti poslali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne zas takto na prvý pohľad pripomína lesky od GOSH :) Inak farba sa mi tiež páči, len takmer 20 € by som za žiadny lesk asi nedala, jediný, za ktorý som dala ešte viac bol Chanel a chcela som si ním spraviť len radosť, kvalitou inak nijak zvláštne nevyniká :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na rtech vypadá nádherně :)
    http://nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na rtech vypadá o dost světlejší jak v "tubě" ale vypadá každopádně moc pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekný odtien :) ale na to že stojí skoro 20eur a má u teba hodnotenie 4 z 5 tak asi neni taký dobrý za tú cenu.. tosi radšej kupim mac kde viem za čo tie peniaze vyhadzujem... a dá sa hoovorit o neporovnatelnej kvalite

    OdpovedaťOdstrániť
  6. má krásny obal aj na perách vyzerá super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No tak ako 20€ za lesk by som nedala ani keby som mala peňazí po aleluja, aj tak sú všetky rovnaké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Fascinují mě tvé rty. A s tím leskem, mm.

    OdpovedaťOdstrániť