štvrtok, 6. decembra 2012

Pupa tip na darček

Toto nebude recezia, len taký tip na darček. Bola som prvý krát v Pupa obchode a prvá mi udrela táto paletka do očí. Pre seba som si nevdela veľmi vybrať, ale povedala som si, že táto paletka by sa asi páčila mojej mamke, tak som jej ju zobrala. 
Paletka štyroch tieňov + ceruzka. Majú aj veľa iných odtieňov a ku každej je iný odtieň ceruzky. za 12€ je to podľa mňa pekný darček. 
Dovolila som si trošku pošmátrať do paletky, ale maminka mi to určite odpustí heh. Iba som vám chcela ukázať aké krásne farby má táto paletka. A aj ceruzka je veľmi dobrá, mäkká. No neviem, či si nepôjdem aj ja jednu takúto kúpiť po vianociach hehe.







14 komentárov:

  1. jako dáreček určitě takováhle paletka potěší každou babu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ich tiene sú strašne príjemné, mäkké.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oo tuto som mala, ale v ciernom, bola super :) niekde som ju cez leto zabudla, ale ked sa dopracujem do pupy, tak si urcite kupim este jednu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám ju(presne tento odtieň) a je úžasná :3
    Pupa vyrába podľa mňa úplne úžasnú kozmetiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak tie tiene su krásne :) škoda že som ešte nemala možnosť vyskušať pupa produkty..:(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. veľmi pekná paletka :) a tie farby sú krásne pigmentované a matné :) páči sa mi

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úžasná paletka :)
    PS: Zvu tě na svojí první GA!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. v pupe maju dobre laky na nechty..

    http://ilovesimplyfashion.blogspot.sk/2012/12/bazar-alebo-nechcete-to-niekto-kupit.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Fuu, no ja by som si nedovolila recenzovat nieci darcek este predtym, ako mu ho dam (teda, ja by som ho asi nerecenzovala vobec), ale asi mas velmi tolerantnu mamku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nevidim na tom nic zle, ved je to moja mama a viem ze by jej to vobec nevadilo....bodka

      Odstrániť