sobota, 8. decembra 2012

oneskorené video o senzaboxe

No nazdar. A zasa sa potvrdilo to, že som divná a oneskorená :D Ale mám toho teraz vážne veľa a nestíham ani prd. Ale neukazovala som ešte obsah senzaboxu a keď som ho dostala, tak som si povedala, že si musím nájsť aj nato kus času. A chcete ďalšie a ďalšie videá, takže tu to máte.Je to iba také rýchle, ale predsa len:) Idem si rovno chystať aj nejaké recenzie alebo líčenie aspoň. 
A inak neviem, či ste čítali facebookovú stránku, ale oficiálne pracujem pre Mary Kay a už sa teším na skvelé školenia a veľký balík kozmetiky :)))




10 komentárov:

  1. sice jsem už četle několik článků na listopadový senzabox takže už jsem věděla jaký je obsah krabičky, stejně jsem si tvé video pustila a poslechla dokonce, nemůžu si pomoct, působíš hrozně mile a sympaticky :)... Já jsem si ho neobjednávala, ale jeho obsah se mi líbí víc, než ten předchozí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jee, Ty jsi hrozne zlata :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem tvoje videá :) teším sa na ďalšie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Koľko ťa vyšiel? Nie je to drahé na SK?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Strašně krásná a příjemná:),krásně se tě poslouchá.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aký je rozdiel medz Ladyboxom a Senzaboxom?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jej, taková miloučká si tam:D super video:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. čo sa týka Mary Kay tak som zvedavá na tvoje recenzie pretože kamarátka po nalíčení od Mary Kay mala niečo ako ekzém po tvári, tým samozrejme nechcem odsudzovať túto kozmetiku takže sa teším na recenzie =)

    OdpovedaťOdstrániť