nedeľa, 2. decembra 2012

November FAVS


Dnes vám ukážem produkty , ktoré posledný mesiac veľmi rada používam. Nie sú tam žiadne tie bežné drogériové produkty, lebo už si tam neviem nájsť nič čo by ma nejako viac upútalo. 
A inak asi začnem robiť viac videií, kedže mi píšete aby som viac točila:)


1. Chanel Vitalumiére Aqua make up odtieň 30 beige. Chcela som vyskúšať lepší make up a predavačka mi odporučila tento. Je to lahší make up pre mladú pleť. Je vážne ľahký a pri tom kryje celkom dobre. Aj keď možno by sa mi zišiel o odtieň svetlejší, ale púdrom to trošku zosvetlím a pleť má takú zdravú farbu :)
2. MAC eyeshadow odtieň Romp. Aj keď je to jemne trblietavý tieň, je to môj favorit. Je to hnedo zlatá farba a na očiach je to veľmi pekný farba. Buď ho použijem na celé viečko, alebo na smokey líčenie.
3. Fluer de Santé lícenka odtieň Soft Peach.  Táto lícenka bola v balíčku Ladybox. Farbu presne trafili, pekná broskyňová farba.s veľmi jemným shimmerom. Veľmi dobre pigmentovaná, čiže snačí naniesť na štetec veľmi málo a líčka majú pekný vzhľad.
4. ELF High Definition Undereye Setting Powder. Recenziu si môžete prečítať TU, ak ste ešte nečítali. Používam ho stále každy deň, takže na tom niečo bude :)
5. MAC lipstick odtieň Peachstock. Používam ho teraz najčastejšie. Je to úplne úžasná broskyňovo béžová farba ideálna na každodenné nosenie. Je krémovej konzistencie a pery hydratuje. Milujem ho !


14 komentárov:

  1. Pekný článok! :)
    Najviac ma zaujal asi ten rúž od Mac.
    Chcela by som si ho zaobstarať, ale nikde ho momentálne nemajú.
    Iba na parfums.sk, kde ale momentálne nie je na sklade.
    Kde inde by som ho ešte mohla zohnať? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá lícenka ma tiež prekvapila, v dobrom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. rtěnky v tomhle odstínu mám taky moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na tento chanel make up som este negativne reakcie necitala, musi bytfakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. presne tú licenku mám aj no ten odtieň lebo kto dostal lady box má ju ;)je úplne krásna

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne vecičky :) hlavne ten MAC eyeshadow je krásny :)

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. kolko stal ten makeup a kde sa da zohnat prosim ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten Elf púder, je ževraj úplne top :) už by som sa dakedy mohla odhodlať k objednaniu dačoho :)

    Inak ak si sa ešte nezapojila, nezabudni sa zúčastniť mojej Ziaja giveaway:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tvářenka z LB tak ta je suprová mám ji nejradší ze svých tvářenek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. paráda :) tiež ma zaujal ten rúž ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Deni :) Tento rúž si myslím dávala už dávnejšie na blog a veľmi ma zaujíma aká je jeho cena.. :) Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten růž mě moc zaujal, jinak skvělý článek, moc mě bavil :)

    OdpovedaťOdstrániť