streda, 12. decembra 2012

dnešná malá radosť 12-12-12


Konečne mi prišla výplata, tak som šla hneď niečo rozflákať do Auparku hehe. Mal ísť so mnou kamarát, ale nakoniec som skončila sama v obchodáku a vtedy neviem nič nájsť, keď som sama. Ja potrebujem vždy poradiť (od priateľa nikdy, lebo to nevie), ale našla som aspoň niečo. V auparku je jeden "nový" obchod Jennyfer, kde majú veľmi pekné veci a nie drahé. Niečo na spôsob New Yorker, len nie je taký okukaný. Tam som si vybrala svetrík s čipkovaným vrchom a najkrajšiu lebkovanú kabelku presne podľa môjho gusta! A ešte som sa ocitla nejakým spôsobom aj v C&A a mrkol na mňa tento sveter, ktorý je veľmi príjemný na dotyk a krásny farebný prechod za fajn cenu 12 € :)  Ale nabudúce musím ísť do Tally Weijl, lebo tam mi je veľkostou všetko dobré hehe.  Inak som našla kopu krásnych vecí, len viem, že by som to teraz nenosila, tak som smutne pokračovala v ceste. A na púder som bola veľmi zvedavá, čiže uvidíme ;)
 svetrík-Jennyfer, sveter-C&A, kabelka-Jennyfer




17 komentárov:

  1. ta taška je úžasná :) a ten pudr očekávám pod stromeček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. "Ja potrebujem vždy poradiť (od priateľa nikdy, lebo to nevie)" ..:D ,já tak ráda čtu tvoje články!:-) věcičky pěkný sis vybrala, máš skvělý vkus Deni

    OdpovedaťOdstrániť
  3. you are so beautiful !!
    follow me <3 http://tanilias.blogspot.de <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekna kabelka :)

    GINATRICOT GIVEAWAY:
    http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. fúú, tak tá kabelka je fakt skvelá, i ja by som takúto brala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. púder super ! a kabelka veľký like :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi pekné veci :) určite by aj mňa potešili :D super nákup

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Prosím ťa koľko stála tá kabelka a ten čierny čipkový svetrík? :) Sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aj ja si chcem kúpiť tento púder, tak som zvedavá na recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ten púder som mala tiež:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mám stejný pudr a jsem s ním hrozně spokojená! Jinak super kabelka!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak takový svetr sháním už dlouho, tak alespoň vím kam pro něj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. match perfection používam a je super až na to že sa dosť otláča keď sa vysmrkám a tak

    OdpovedaťOdstrániť