streda, 5. decembra 2012

diego dalla palma - prima visione maskara



Aj ku mne sa dostali produkty značky Diego Dalla Palma na otestovanie zo stránky www.parfums.sk. Priznám sa, že vôbec som o tejto značke nepočula, až keď mi napísali ohľadom testovania som pátrala na internete čo to je zač. Značka vznikla v roku 1970 v Miláne a tam je to veľmi známa značka a už konečne dorazila aj k nám :)   Ako prvú vám predstavím maskaru Prima Visione(link), ktorá je môj favorit zo zaslaných produktov. Až tak ma nadchla, že ju používam každý deň od kedy ju mám. 
Maskara má latexovú kefku, na jednej strane sú štetinky dlhšie, čo zaistí skvelú aplikáciu na riasy. Maskara zhusťuje a zároveň aj predlžuje. Riasy pekne natočí, rozčeše a riasy sa nezlepujú. Tým, že štetinky sú krátke sa vám neotlačí na viečku  a musím potvrdiť, že schne rýchlo.
Veľmi mi pripomína maskaru od Benefit Trey´re real! Takže tento fakt len potvrdzuje, že je naozaj dobrá.
Obsahuje vitamíny E,C, ktoré riasy chráni a dodáva im elasticitu, špeciálne pigmenty pre väčšiu intenzitu farby, vosky a ochranné polyméry a obsahuje ešte olej zo sladkých mandlí.
Cena: 24€

+ 
-zhusťuje a predlžuje
-latexová kefka
-ľahká aplikácia 
-na jednej strane dlhšie štetinky
-rýchlo schne
-obsahuje vitamíny

- 
-žiadne mínusy ma nenapadnú 






Láka vás vyskúšať túto značku? :)

15 komentárov:

  1. ďalšia, ktorej sadla. je parádna, pre mňa No.1 zatiaľ

    OdpovedaťOdstrániť
  2. o téhle značce jsem četla prvně snad včera, nebo nějak tenhle týden. A docela bych ji vyzkoušet chtěla. Asi i konkrétně tuhle řasenku, protože kartáčky tohohle typu mi zatím moc nevyhovovaly tak by mě zajímalo, jaká je tahle :) Ale zatím čtu jen samou chválu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta stetocka vyzera neprakticky..
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No krásne máš mihalnice ale ja ako svoje poznám tak by mi ich polepilo lebo mne tieto kefky nerobia pekné mihalnice. Inak ako si sa dostala k sponzorom ktorý ti posielajú výrobky na testovanie? A to si platíš za tie výrobky alebo ich dostávaš zadarmo. odpíš prosím na môj blog diky

    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky ji mám a používám každý den, je skvělá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. bohovská úplne!! :))

    je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. maskara vyzera dobre, podobny efekt ma aj jedna lorealka a ma aj podobnu kefku. co mi na tejto znacke zacina prekazat ze momentalne posielaju asi kazdej sk blogerke svoje produkty a citat o jednej a tej istej maskare v priebehu 3 dnoch na x blogoch je uz trosku unavne :/ Keby vam aspon kazdej poslali iny produkt...

    Inac sa mi tvoj blog velmi paci, si strasne sympaticka a talentovana :) to nebolo myslene v zlom , ved ty zato ani nemozes :) papa a pekny dnik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nijak špeciálne nevyzerá za tú cenu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten kartáček vypadá úžasně! Mám takové ráda.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak to je pro mě novinka, vůbec tuhle značku neznám, a ano asi bych ji zkusila

    OdpovedaťOdstrániť
  11. vyzerá ako dobrý kompromis v porovnaní s benefit they´re real maskarou :))

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. láka, láka :)

    Pozývam na moju GIVEAWAY :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. s touto značkou vůbec žádné zkušenosti nemám a vlastně jí ani neznám..já jsem momentálně spokojená s řasenkou Falsch lash effect 4D od L´oreal a neměnila bych! :)

    OdpovedaťOdstrániť