piatok, 14. decembra 2012

čo mám nové z kozmetického sveta?

Nazdárek :) Včera som bola šťastná prešťastná, keď som šla na poštu a čakal ma tam balíček zo stránky www.bbcreamshop.sk , s ktorou spolupracujem a neviem si to vynachváliť! A hlavne ma teší, že sú so mnou tak spokojní :) Dala som si objednať bb krém Missha, korektor Skin food a gélovú linku Lioele.
Pak som šla za mojou Mary Kay Zuzkou, ktorá mi dala veľkú tašku plnú kozmetiky a brožúr a všetkého možného čo potrebujem k práci nezávislej kozmetickej poradkyne Mary Kay. Kým si všetko naštudujem bude aj koniec sveta haha.
No čiže, môj večer vyzeral nejak tak, že som sa niekoľko hodín rozplývala nad týmto všetkým. Takže určite budem mať o čom písať :)







20 komentárov:

  1. mary kay používam a nemôžem si to vynachváliť, hlavne púder :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na všechnu svoji kosmetiku máš doma asi celou místnost ne? :)

    Hrozně velké množství! WOW (a tím myslím veškerou tvoji kosmetiku, ne jen tohleto, samozřejmě!)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kosmetika Mary Kay je fajn, mám ji ráda a vyhovuje mi, ale vadí mi, jak je zbytečně předražená :(
    Po Vánocích se taky chystám objednat pár věcí z www.bbcreamshop.sk, tak se moc těším na tvoje recenze :)

    not-a-perfect-girl

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak nad toľkými vecami by som sa aj ja rozplývala ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfect cover od Misshy je vážně nejlepší bb cream, který jsem vyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. paráda :D máš čo robiť, ale ty to určite zvládneš a budeš naše prázdne hlavičky dopĺňať novými informáciami ... teším sa ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. S Mary Kay nemám ještě žádné zkušenosti, ten BB cream hodlám už dlouho vyzkoušet, bohužel cena je celkem vysoká :/ Těším se na recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wau, aj to stihaš všetko spotrebovať????

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wow mít tolik věcí:))...závist!:))

    Heddy
    a-little-bit-style.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. teda, máš toho plno nového, doufám, že se můžeme těšit třeba na nějakou recenzi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jo mary kay je dobra.. byla sem u jedne kosmeticky a nabizela mi spolupraci kdyz studuji kosmetiku ale bohuzel mi neni jeste 18 takze ti to zavidim.:)

    http://evzuu.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. super vela veci haha ... no ja od nich este nic doma nemam...

    GINATRICOT GIVEAWAY:
    http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj já jsem vám akorát chtěla říct že na mém blogu je giveaway:
    http://thesimonablog.blogspot.cz/2012/11/vanocni-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  14. už ma par žien od mary kay otravovala ale mne pridu jak jedna sekta nemozem si pomoct :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som to chvilu robila a presne pre tu "ruzovu sektu" som sa na to vykaslala.. :/ ale produkty maju perfektne, takto si ich aspon mozem kupit ako samosprotrebitelka so zlavou :))

      Odstrániť
  15. Jeej, tak to vitaj v klube. Pred par mesiacmi som sa aj ja stala kozmetickou poradkynou Mary Kay a mam z toho velku radost, kozmetika je uplne uuuzasnaa a vidiet tu radost v ociach zien, ktore si ju odo mna kupili a nadsene ju pouzivaju, to je super pocit. Drzim palce! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vzorečků mám taky strašně moc , nevím co s tím :D ...

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Toho teda je:D
    ja vôbec nepoužívam priveľa kozmetiky, ale také množstvo by som doma chcela mať už len preto, že to vyzerá super!:D

    nati

    OdpovedaťOdstrániť
  18. kde zohnám takú sadu aj s taškou?

    OdpovedaťOdstrániť