piatok, 9. novembra 2012

snow fairy



 Lovu zdar. Včera večer po práci som pôvodne chcela urobiť nejaké galaxy líčenie. No ale skončilo to takto nejako. Síce to nie je až také dokonalé, ale dúfam, že mi podpustíte. Nechcelo sa mi s tm až tak piplať, keď bolo 10 hodín večer. Ale po pravde ani neviem ako je to možné, že to skončilo takto... s babami na fb sme sa zhodli na názve snežná víla/kráľovná. Ale nakoniec sa mi to páči a to je hlavné. Začali ma baviť také fantasy líčenia, ktoré sa skoro nikde nedajú využiť :D Nabudúce vymyslím niečo ešte viac nenositelnejšie :D 

Použila som:
-bázu pod pigmenty Essence 
-pigmenty od Barry M zo stránky www.mojesminky.sk 
-Alverde farby na tvár, ktoré sú skvelé ako linky, aj keď sú dosť mastné a tým pádom dlho nevydržia, ale pigmentácia je skvelá.
- biela ceruzka na dolnú linku, ktorú som nahriala, aby lepšie kreslila.
-na líčka fialový očný tieň z paletky Marrionnaud
-na pery som naniesla opäť bielu "linku" z paletky Alverde a na to lesk od www.elfkozmetika.sk



Čo si myslíte o takýchto líčeniach ? Páči sa vám tento výtvor ???

26 komentárov:

  1. tyhle líčení mě hrozně baví :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá tyrkysová sa tam veľmi hodí a krásne to dotvára:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ze sa opicis po Terezke ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahaaa hej hej opicim a dalsich x bab na makeupbee potom :D

      Odstrániť
    2. ako tak aj pozeram tak terezka take ani nema :D

      Odstrániť
    3. http://www.missbeautyaddict.com/2012/10/think-pink.html?m=1
      Jasny fake po nej ...to ze mas bielu linku a ine fareb prevedenie ...rozdiel nerobi. A baby na makeupbee nedavaju na svk blogy... No dobreee nahoda jak... ;))))

      Odstrániť
    4. :D:D:D:D hej hej ina linka, tiena ale inak vsetko uplne rovnake :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D dobre baba nechaj tak ;)

      Odstrániť
    5. jedine ze mam na lici biele hviezdy je jedina vec podobna... a mimochodom podvedome som sa nechala inspirovat babou na makeupbee ale budis. mysli si co chces. je to tvoj nazor. neberiem ti ho :)

      Odstrániť
    6. Líčení ve stylu ice queen/fairy je na internetu asi milion, stejně tak jako líčení plesových, hnědých, fialových...Stejně tak jako Jessicu Rabbit jsem viděla na nejdřív youtube a pak taky u Terezky. Ono vymyslet něco nového je dost těžké a možná to už ani pořádně nejde. Každopádně podle mě jde spíš o to, zvládnout to líčení technicky - dej deseti holkám fotku, jak má vypadat konečný výsledek a dej jim přesný postup jak takové líčeni vytvořit. To co udělala Deni se podaří tak maximálně dvěma, další dvě budou mít na obličeji něco vzdáleně podobného a zbytek bude vypadat jako by je někdo zmlátil...

      Odstrániť
  4. waw to je hotové umelecké dielo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne :) páči a mi že si zvolila fialovú farbu na líčka - tá dodala taký chladný nádych :) super

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Chcela by som mat taku krasnu plet ako ty:) A licenie je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. čím lepší blog, tým viac neprajníkov? :D vďakaabohu za 175 followerov

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne! Takéto nenositeľné sú najlepšie, tiež ich rada robím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow, super, fakt krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Určite pridávaj častejšie takéto líčenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. i když nevyužitelné (aspoň pro mě) tak super to vypadá:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. WAU!!! Mě se takvé líčení moc líbí, sice je to trošku nepoužitelné na běžné nošení, ale na nějakou extra párty nebo na focení je bezva !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne ličenie... Počuj to aku farbu na vlasoch máš???... krásna je :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádhera :) myslím, že jedno slovo stačí :))

    OdpovedaťOdstrániť