sobota, 10. novembra 2012

shopping

Dnes so msa chcela trošku potešiť (kedže mi prišla výplata hah). Priateľ ostal radšej doma a ja som šla sama do Mlynov pokukať obchody. Bola som tam pár hodín, lebo cestou z obchodu do obchodu som sa podebatila s kamarátmi. Bola som trošku sklamaná. Z obečenia som moc toho nenašla, ale našla som si kruhový svetlohnedý šál H&M, k tomu kabelka Mango a pančucháče H&M.  Ale určite ešte niečo rozflákam v novom Centrali hah.  No a teraz kukáme múmiu a zajtra budeme celý deň chillovať pri telke :)
Aké plány máte vy na nedeľu?

topánky H&M, ktoré si musím ísť kúpiť ! Sú oveľa pohodlnejšie ako z MT shoes.
tričko New Yorker vybýjancové s lebkou. nie je špatné. musím porozmýšľať.

21 komentárov:

  1. já budu šrotit matiku, takže pohodičku u telky jen závidím:(:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. taketo nedele som si aj ja odtrpela :D

      Odstrániť
    2. hnusná neděle přijdu si ještě blbější jak předtím:D

      Odstrániť
  2. wow velmi dobré veci si našla, ale ako vždy ;) Deni za kolko stoji tričko z New Yorku?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty boty jsou krásné! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak tie topánky su neskutočné krásne, nevedela som že aj takéto kusky su v H&Mku, možno len v tom našom nič take nie je alebo som slepa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to tričko!! :O pecka, kupuj. asi aj ja zájdem do new yorkeru:D
    A moja nedela dosť nanič, kedže musim písať seminarku a učiť sa na započet:D takže to chillovanie pri telke môžem iba závidieť:/:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nad tym tričkom z NY som tiež dumala :) mali tam mrte trička s vybíjancami, len na zimu som to nevolila :) radšej svetríky, alebo niečo z dlhým rukávom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No myslím, že si pro tohle tričko zajedu do NY :) Je úžasné :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. WOOOOW, odkud máš křivák? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. na kolik vyjdou ty boty?si skvelá

    OdpovedaťOdstrániť
  10. odporucam navstivit pull & bear v centrali... famooozne hlavne vybijane tricka a riflove vesty ci bunda ci co to bolo... rozplyvala som sa

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Udělej už prosím nějakej článek o tvých tetováních! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Uuu, diky za tu fotku tricka, Armen musi dnes cez obednu prestavku nabehnut do New Yorkeru!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Koľko stála tá taška z Manga? :)

    OdpovedaťOdstrániť