streda, 7. novembra 2012

Review: Lioele Dollish lipstick apricot beige



 Dnes to bude recenzia o krásnom rúži značky Lioele zo stránky www.bbcreamshop.sk. K stránke musím napísať, že tam majú naozaj zaujímavé produkty a kvalitné. Nájdete tam samozrejme bb krémy, ale aj veľa iných produktov.  Sú to kórejské produkty, ale veľmi kvalitné. Ja by som si už nekúpila žiadny iný bb krém z drogérií typu garnier, dermacol a pod., keď som už otestovala dva z tejto stránky Skin79 a Lioele.

No ale späť k rúžu! Vybrala som si rúž Lioele Dollish lipstick v odtieni Apricot beige. Je to nezvyčajná farba rúžu. V drogériách som zaťiaľ taký odtieň nenašla. Je to broskyňová farba a čo sa mi veľmi páči, že tak aj voňia.  Je matný  s jemným odleskom a  je krásne krémový, čiže pery jemne hydratuje a nevysúša ich. 
Obal ako vidíte je rozkošný. Dobre uzatváratelný a klasické vysúvanie. Nič výnimočné.
Výdrž je priemerná ako všetky rúže pre mňa. Zatiaľ som nenašla rúž, čo by výdržou prekonal ostatné.

Vlastnosti:

- Vaše pery budú vyzerať plnšie 
- Jemné a krémové zloženie 
- Zabraňuje vysychaniu pier 
- Obsahuje jedinečný výber zmäkčujúcich zložiek pre ochranu pier pred vysychaním 
- Vhodný pre akýkoľvek odtieň pleti 
- Dodáva perám sýty, romantický a moderný odtieň
- K dispozícii v 10 rôznych farebných odtieňoch 
- Prichádza v prekrásnom obale


Tomu produktu jednoznačne nemám čo vytknúť, ako všetkým produktom z tej stránky. Môžem jedine odporučiť.

24 komentárov:

  1. je krásny, presne taký som hladala, ale v v nasich drogeriach take farby nemaju.. ledva som nasla oranzovy, ktory by nesiel do ruzova..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyhle peach barvy miluji a paradox je, že momentálně žádnou nemám.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásna farba :) chcela som sa ťa opýtať za ako dlho ti príde objednávka z tejto stránky. Ďakujem, prajem pekný deň

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vies ze ani neviem ?:D ale okolo tyzdna tusim.

      Odstrániť
  4. 17 eur za rúž, wtf ... trošku veľa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nie su drogeriove produkty. su o dost kvalitnejsie a kvalitu sa priplaca trosku viac

      Odstrániť
    2. ale bezne studentky si asi tazko kupia ruz za 17 eur, ked maju ovela podstatnejsie vydavky.

      Odstrániť
  5. Pekný postík :)

    Poď na Estée Lauder Giveaway na mojom blogu :)

    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádherná farba :)

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. strašne super až na cenu ;) a s boŽským odtieňom

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak to je úžasné! :)
    na kolik tě vyšel, i s poštovným?:) za jak dlouho přišel?:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super rúž! keďže píšeš, že nevysušuje, rozmýšľam, že si ho zaobstarám =)) vďaka za tip!

    PS:pozývam ťa na Giveaway =) a tak isto aj všetky tvoje sledovateľky =)
    http://aleva1.blogspot.sk/2012/11/1-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj označila som ťa v tagu 11:) Budem rada, ak budeš pokračovať.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Takýto odtieň na perách sa mi veľmi páči ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ta barva vypadá hezky, i to balení se mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Máš krásný piercingy, taky jsem měla pod rtem, ale po půl roce vyndala..omrzel:-/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vypadá nádherně ta barva i balení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. "Tomu produktu jednoznačne nemám čo vytknúť, ako všetkým produktom z tej stránky. Môžem jedine odporučiť." .. Ty máš odskúšané všetky produkty z ich stránky? :D

    OdpovedaťOdstrániť