sobota, 3. novembra 2012

Review: Lioele Beyond the Solution BB Cream





Tento BB krém Lioele Beyond the Solution BB Cream zo stránky www.bbcreamshop.sk bol veľmi milým prekvapením. BB krémy, čo som skúšala mali jemne kryciu schopnosť. No zato tento bb krém je hustý ako make up. Veľmi dobrá krycia schopnosť! Ja osobne ho používam ako make up.
Nanášanie odporúčam jedine prstami. Štetcom sa to nerozotrie tak dôkladne ako sa má. Prstami sa to rozotrie precízne a dostane sa to do pokožky, kde zoxiduje a po niekoľkých minútach sa dokonale prispôsobí tónu pleti. Preto je z tohto BB krému len jeden odtieň. Sadne viacerým odtieňom pleti. Mne dokonca farbou sadol úplne, aj hneď po nanesení krému.                                                      Obal ma upútal, už na prvý pohľad som sa zaľúbila. Veľmi pekný dizajn ružovobiely. Aj dizajn výrobku urobí veľa v rozhodovaní.                 Na vytláčanie krému je klasická pumpička. Mne stačí jeden a pol pumpičky na celú tvár, čo je v podstate dosť málo. Čiže toto 50 ml balenie vám vydržíte veľmi dlho.                                       Výdrž hodnotím na veľmi dobrú. Krém sa vstrebe do pleti, takže výdrž nemôže byť zlá.


Vlastnosti:
- Hydratuje pleť pomocou morského kolagénu a jojobového oleja, hydratačný krém už nebude potrebný
- Dodáva pocit hodvábne hladkej pokožky
- Aplikácia tekutého make-upu už nebude potrebná
- Obsahuje vitamín E pre ochranu pokožky
- Reguluje tvorbu kožného mazu
- Zakrýva kruhy pod očami, jemné, začínajúce vrásky
- Zodpovedá farbe pleti až do odtieňa NC25
- Dodáva pleti prirodzenú žiarivosť, bez pridaných rozjasňovačov


Môžem len a len odporučiť!!! Geniálna kombinácia, make up s účinkami bb krému. Vážne je to number 1 medzi bb krémami pre mňa.

Bodovanie:







15 komentárov:

  1. s týmito BB sa tuším roztrhlo vrece :) ale zo všetkých sa mi tento tvoj páči najviac..či už dizajnovo alebo vlastnosťami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Má krásné balení ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Má krásny obal a podľa tvojho hodnotenia by som ho aj brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. počujem na neho len samé chváli, takže si ho asi budem musieť zadovážiť a vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja ho mám vo vzorke, a predchvilou som si ho dala na pleť, a je fakt užasny, krytie ma velmi prekvapilo v dobrom, asi si ho zakupim aj v plnom baleni..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. že aký to ma obal ;)
    obal taký super ako aj vnútro

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hmm chcela by som ho :)) vyzerá úžasne :D

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Až dodělám ty svoje dva, tak do něj asi půjdu :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. já bych si ho koupila už kvůli tomu obalu =D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten obal je nádherný :) už dlouho přemýšlím o tom, že si pořídím BB cream, ale pořád váhám, od jaké značky

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tento som neskusala, ja mam rada svoj z faceshopu :) na leto mam zase Holika Holika, tne je trosku tmavsi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. a koľko ťa stál ak sa môžem opýtať? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Môžem sa ťa spýtať na koľko ťa celkovo vyšiel aj s dopravou aj s poštovným ? Vďaka za odpoveď :)

    OdpovedaťOdstrániť