piatok, 2. novembra 2012

Red & Black eye tutorial





Povedala som si , že budem viac experimentovať a budem sa snažiť nájsť si častejšie čas, aby som robila tutoriály. Dnes tu mám pre vás líčenie, tak trošku extravagantnejšie. Ale myslím si, že sa to dá využiť aj na nejaké plesové podujatia. Keď ste odvážnejšie heh. 

POSTUP:
1. Prilepila som si lepiacu pásku od vonkajšieho kútika po obočie, aby som vytvorila krásne rovnú "linku".
Na celé viečko som naniesla biely tieň (Make up studio).
2. Naniesla som červený tieň (Barry M 73) plus od vnútorného kútika žltý a oranžový tieň(NYC)
3. Čiernou linkou (Maybelline) som vytvorila linku od záhybu, od ktorej sa bude tieňovať.
4. Črieny tieň (NYC) som od linky smerom hore rozmazala do stratena. Plus som použila ešte čierny  trblietavý očný tieň (Elf) pre trbieltavý efekt.
5.Do vnútornej strany dolnej linky som použila žltú ceruzku (Essence). Ceruzku som ešte nahriala a so štetcom na linky som vytvorila linku od vonkajšieho kútika k obočiu. A pod dolné mihalnice som naniesla čierny tieň (NYC).
6. Nakoniec jemná linka (Maybelline) a umelé mihalnice. Voilááá.

Na tvár som použila Lioele BB krém, Chanel make up vitalumiere aqua, púder MAC studio fix, lícenka MAC ambering rose.
Na pery som použila rúž MAC creme de la femme.



Ešte som pre vás urobila obázkový popis, čo som kam použila :)

Všetky produkty...trošku neporiadok


21 komentárov:

  1. Krásne, toto sa ti vážne podarilo :) Rob takéto častejšie! Ale chápem, že to zaberá dosť času :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to úžasne! Síce by som sa na to asi neodvážila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný výber farieb. Smiem sa opýtať,aké umelé mihalnice si použila?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na tej fotke si strašne pekná :)perfektne!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To líčenie je fakt boží :3 ! Úplne krásne sa ti podarilo ! ;)
    A prosím ťa, nemohla by si urobiť recenziu na ten make up od chanelu ? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hodně povedene!:) sice vyraznějši ale libi se mi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aké umelé mihalnice používaš?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máš to fakt krásný ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkný! :))

    http://danielapisingerova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Si veľmi šikovná Deni :) Som ťa označila v tagovke :) cha cha
    http://msl3nik.blogspot.sk/2012/11/11-zaujimavosti-odpovedi-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty máš zase hnědé vlasy nebo coo?:O:d

    OdpovedaťOdstrániť
  12. naozaj výborný nápad :) vyzerá to krásne :))

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Máš fenomenálny blog!!
    Úplne top. Včera som nad ním strávila celý večer. Si fakt šikovná!
    Len tak ďalej. :)
    Určite ho budem navštevovať častejšie.

    OdpovedaťOdstrániť