sobota, 3. novembra 2012

OOTD

Dnes mi ráno povedal priateľ, že už sme spolu rok a pol, tak sme si povedali, že pôjdeme na večeru niekam :). Pred tým sme šli nákupiť potraviny a musela som sa zastavit v Jysku, kde som si kúpila ďalšie priehľadné šuflíčky. A pak sme šli na večeru do jednej reštaurácie, kde síce doebali suflé, ale zato ho nezapočítali s druhým zákusom hehe. No kopla sa tak trošku....A to je celý dňešný pokojný deň :)
Dúfam, že aj vy ste mali peknú sobotu !
K outfitu...ja mám rada skejtový, rockerský a elegentný style a snažím sa to väčšinou kombinovať, tak dúfam, že mi to vyšlo.


44 komentárov:

  1. Jsi úžasná!!!!!!!!


    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vau, super, topanky su skvele, to su pancusky take inak alebo mas na pancuskach este nadkolienky??? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvele zladené. Nieje to náhodou na parkovisku Ncentra?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zamilovala jsem se do tvých botek!:D Můžu se zeptat, odkud jsou? Ale vlastně celý outfit je naprosto luxusní... Fakt!
    Měj se krásně!
    Markéta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. su z deichmannu. ale to este minuly rok som kupovala

      Odstrániť
  5. rok a pul, gratuluju ;) nehraje tvuj přítel v zoči voči ? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. veľmi ti to sluší!!! mega OOTD :) mohla by si dať častejšie:)

    http://norinahellaphotography.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný outfit, nejvíc se mi líbí punčocháče a botky.
    A úžasný make-up! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sorry, ale tie topánky a tá sukňa, nehodí sa mi to tam proste

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super štýl :D páči sa mi to :))

    styllin.blogpot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. zlatá....veľmi sa ti to hodí, páči sa mi tvoj štýl..:) a k tým priehladným šuflíčkom...ja neviem či som slepá alebo čo ale vo zvolenskom Jysku ich nikdy nemajú a konečne by som si chcela nejak upratať kozmetiku, pretože kvoli tomu ze ju mam v izbe na očiach to vyzerá že mám v izbe bordel aj keď si sem tam izbu upracem..:D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to neviem...ale kazdopadne u nas ho maju v kupelnovej sekcii :)

      Odstrániť
    2. vo Zvolenskom to majú, mám to z tade :) možno, že to len nemajú práve teraz, pretože sa často stáva, že sa niečo vypredá :D ja som to našla asi až na tretí krát :D

      Odstrániť
    3. no tak pôjdem tam zajtra na tretí raz aj ja a možno, že neodídem s prázdnymi rukami..:D

      Odstrániť
  11. Tie topánky mi moc k tomu nesedia, takže Vansy a ideš! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj to je riesenie, ale chcela som byt vyssia !

      Odstrániť
  12. wow podarený outfit :) a na tej poslednej fotke si taká zlatá v tých okuliaroch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Moc pěkný vždycky ti to moc sluší :)
    http://romushee.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Svedci vam to spolu, prajem vam este kopec takych veceri ;)))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ty jsi ňuňan!:D povedlo se ti to, jinak ti přeju, ať vám to s přítelem vydrží, moc se k sobě hodíte :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nádhernej outfit :D Jo jinak gratuluju a zároveň ti strašně závidí jelikoš Zoči Voči miluju :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  17. skvělé! a si neskutečně krásná,na té poslední fotce uplné zlatíčko:)
    thesecondchance.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Outfit se mi moc a moc líbí! Strašně moc ti to sluší :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. outfit je to svojsky, ale asi by som nieco ubrala, lebo vyrazne pancuchy, nadkolienky,hriesne kratka sukna a opatky... ako komplet je to mozno prilis divoke, ale sto ludi sto chuti :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. úplne ppči outfit a úplne sa k tebe hodí! tie čižmy, bunda a vzorované pančuchy...super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. si dokonalá!!
    ta bunda je dokonalej farby bože ja ťa zožeriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Krásná bundička :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Pekný post :)
    Poď na Estéé Lauder Giveaway! Hraje sa o rúž, lesk na pery a mini parfém :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Moc ti to sluší :) Ostatně jako vždycky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. perfektní punčošky :)
    na poslední fotce jsi sladká

    OdpovedaťOdstrániť
  26. wow! docela tě obdivuji, zkombinovat tolik stylů, aby to vypadalo božsky - to jen tak neumí ;) takže klobouk dolů! ať vám to s přítelem ještě dlouho vydrží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. je to super outfit, čím je to originálnejšie a svojskejšie, tým lepšie! Kašlť na názory druhych. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Děláš si prdeeel? Vypadáš hrozně moc úchvatně? Normálně valim oči, jak moc jsi krásná.
    Tvoje oblečení je přesně můj styl. Drzá/drsná/odvážná/stylová. Tedy...spíš můj vysněný styl:)! Fakt jsi úžasná a já tě hrooozně obdivuju:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Úžasný! A ta bunda je naprosto nádherná!

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Tvůj styl se mi moc líbí :O! Máš vážně dobrý vkus! :)
    http://this-is-our-underground.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť