pondelok, 5. novembra 2012

novembrový LADYBOX


Konečne som vlástníkom aj ja LADYBOXU! Na každom druhom blogu som videla zmienku o Ladyboxe a konečneeee. Vážne som sa tešila, aj keď som už vedele, čo tam bude. Kedže na Slovensko to cestuje dlhšie. V krabici boli pribalené aj zľavové kupóny, katalóg Fleur de Santé, NIP+FAP a brožúra Iswari.

Krabica obsahuje:
-riasenka Yves Rocher v hnedej farbe, čo možno zarazí. N po prvom vyskúšaní som zistila, že ani nie je vidiet, že je hnedá. Riasenka sa dá zakúpiť na www.yves-rocher.cz. Pridáva objem a je obohatená o olej z kaméliu, ktorá pečuje o suché a namáhané riasy a udrží ich zdravé a lesklé. Som zvedavá :)
cena v obchode: 155 kč
-telové maslo NIP+FAB Mango Smoothie, 50 ml cestovné balenie. Bambucké maslo pečuje o namáhanú pokožku. Je extra hydratačný. Je to novinka na našom trhu, ktorú zbožnujú aj holywoodske hviezdy.Na  výber sú ešte Kokosové latte, Pistáciová zmrzlina a Čerešnová torta.
cena v obchode:200ml za 250 kč, cena ladyboxu: 209 kč
-telové maslo Reniu, 15ml. Jeho základom je blahodárny extra panenský kokosový olej. Maslo sa rýchlo vstrebáva, poskytuje úlavu namáhanej suchej pokožke a zanecháva ju jemnú a krásnu. Na výber kokos, ananás, plumerie, tahitská gardenia, vodný melón.
cena v obchode: 15ml za 60kč, 120ml za 300kč , cena ladyboxu: 15ml za 49kč, 120ml za 259kč
-šampón Pure Fiji z kokosového mlieka, 29ml. Navráti prižnosť, lesk a vitalitu vašim vlasom. Šampón neobsahuje sulfáty. Na výber kokos, ananás, niely zázvor, mango, karambola, mučenka.
cena v obchode:59ml za 130kč, 265ml za 460kč , cena v lasyboxe: 59ml za 109kč, 265ml za 391kč
-telové mlieko Yves Rocher Fruit de Noel, 300ml.  Telové mlieko s vôňou pomarančov, bergamotu, grapefruitu. Je súčasťou  vianočnej edície, ktorá teraz dorazí do obchodov.
cena v obchode: 300ml za 159kč
-lícenka Fleur de Santé Radiant blush v odtieni Soft Peach. Krásna broskyňová farba. Niektorým babám vraj nesadla farba, no mne velice :). Táto lícenka mi urobila najväčšiu radosť, na ličkach je krásna. Obsahuje zrkadielko a aplikátor, ktorý nevyzerá tak zle a bude sa dať použiť heh. Lícenka je obohatená aj o antioxidant vitamín E. Ešte sú na výber odtiene Soft rose a Chestnut glow.
cena v obchode: 269kč, cena v ladyboxe: 199kč
-saténová taštička Fleur de Santé . Aj táto taštička ma veľmi otešila, lebo je praktická, celkom veľká a pekná.
cešna v obchode: 25x7x5cm za 249kč , cena v ladyboxe: 179kč
-kakaový energetický nápoj IswariMacaccino Bio 20g. Zmes nepraženého kakaa, koreňa rastliny maca v prášku a kokosového cukru. Zdravý spôsob ako získať vitalitu.  Funguje na princípe granka. Stačí pár lyžičiek s teplým mliekom. Rozmiešať by bolo najlepšie so šľahačom, aby sa vytvorila pena. No ja som to rozmiešala iba ručne a aj tak sa to dalo vypiť hah. Prášok si môžete zamiešať aj do jogurtu, cereálií atď.
Nutriční hodnoty ve 100 g: Energie 298 kcal/1247 kJ, Proteiny 10,30 g, Tuky 5,30 g, Sacharidy 62,50 g, Vláknina 12,00 g
cena v obchode: 250g za 181kč, cena v ladyboxe: 149kč

a takto som využila krabicu. skladujem v nej testery :)



Už vlastníte aj vy ladybox? Ste spokojné?  

11 komentárov:

  1. ..este nie som, este ku mne cestuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jak tak koukám,tak asi jeden z těch vybavenějších Ladyboxů :) Nic nezklame a všechno využiješ, aj včetně krabičky. :D

    roxodlak.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som na tom podobne ... videla som ho na slovenskom blogu uz 31.10. ale u mňa ešte nie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ten moj ku mne stale cestuje.. Len teda aby uz docestoval :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moj Ladybox prišiel tiež včera a som milo prekvapena z produktov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já v něm měla to stejné co ty:-) A nejvíc nadšená jsem z tělových másel.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já jsem si ještě žádný ladybox neobjednávala, ale ten prosincový si už ujít nenechám !!!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Deni :) Mohla by som sa spýtať kolko stál Ladybox? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tenhle měsíc mě Ladybox mile překvapil, hlavně tvářenka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ahoj, aj mňa by zaujímalo koľko ťa vyšiel, lebo vyzerá zaujímavo ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. NOP+FAB je extra super voňavá značka odteraz keď stále ňuchám ku tomu mangovému telovému maslu ;) no ňam

    OdpovedaťOdstrániť