pondelok, 19. novembra 2012

GIVEAWAY





 Ahojte dievčence. Chcela som niektorej z vás urobiť opäť radosť. Síce sú to drobnosti, ale hádam potešia :)  
V balíčku budú vecičky,ktoré mám aj ja ako krásny ružový budík (ja mám čierny a je skvelý), štetce na nechty(aj ja som si zaobstarala heh), pláštenka na strihanie/farbenie (tá sa vždy hodí) a vzorka parfémiku Mexx(síce pánsky, ale frajer alebo otecko sa poteší heh). 

Stačí, keď....
1. budeš môj follower cez GFC (kedže je to iba pre mojich sledovateľov)
2. lajkneš môj facebook ( ak nemás fb nevadí, ale poteší ma to a budete viac informované o všetkom :)
a to je všetko.

Výhercu vyberie random.org a zverejním ho 1.12. (sobota). 

Držím palce každej z vás a dúfam, že aj takáto mini giveaway poteší :)


238 komentárov:

  1. Super ceny :) Budík by sa mi skvele hodil do izby a aj ostatné veci by moc potešili..a voňavka hlavne priateľa, ten Mexx miluje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a ten, kto nemá facebook napríklad, má smolu?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jsou krásné dárečky.:-) Ta pláštěnka by se mi hodila, protože při každém barvení oddělám ručník.O:-)

    ogrinka69@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lajknuté mám už dávno :)...a sledovateľ som taktiež už veľmi dávno :) je to môj najobľúbenejší blog. ešte nikdy sa na mňa šťastie neusmialo, zapájam sa vždy, ale tak snáď aspoň teraz alebo raz sa podarí :)..aj ak nie, aj tak sa nabudúce zase zapojím :D ale tak držím palce aj tak všetkým :) ak treba aj email tak: tyta20@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé ďalšia giveaway :)
    Sledujem aj tu aj na FB :)
    doktorova.denisa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. všetko je už dávno LIKE :)
    purpurovalastovicka@gmail.com
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělé výhry :)
    chiarlottes@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Som pravidelným čitateľom už možno aj viac ako rok a pol :) Blog je úplná paradička :) a vždy sem rada chodím :))
    stefka.galandova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. aj ja idem vyskúšať šťastie :) lucia.uhrinova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Oh ty štětce chci! :DD
    zizkozuz@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jej ty štětce!
    ver.pruch@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Doma už sem barvením zničila tolik ručníků, takže pláštěnka je super:D Budík by se mi hodil do pokojíku a něco jako ty štětce sháním už věčnost! Úplně ses mi trefila do noty:) Jinak sleduji tě už dlouho, jsi nejlepší:)*
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten budík je krásny :)
    natynkaa@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. sledujem a mám tvoju stránku lajknutú aj na fb už dávnejšie.-)
    semancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. nádherné ceny.:) sleduju tě už dlouho.:)
    ajapolacek@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tá pláštenka by sa hodila keďže pri farbení vždy zababrem uterák :D
    sue.ondrejcakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Moc pěkná giveaway. Všecko splněné, tak třeba se na mě usměje štěstí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ten budík je úžasnej! Skvělě by mi padnul na noční stolek. dlouho po takovém retro budíčku toužím :))
    xPlanetkax@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sledujem všetko už dlho :-)
    denisa.petrekova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Skvělá giveaway! :) MichaelaEgnerova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krásná GA. Ty štětce by se hodily :)
    janca.lt@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. teď jsem přihlášena asi do 4 giveaway, tak snad se mi poštěstí alespoň v jedné:D:)

    sorfaa@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Růžový budík je super ! :)
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Mam myslim splnene vsechno.:)Ta plastenka a ty stetecky by se vážne hodily.. Bylo by to fajn..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. dakujeme Deni :)
    ja by som sa najviac poitešila budíčku a štetcom :)
    lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ach, ja som divný tvor. Zapojím sa do každej hlúposti aj keď samozrejme viem že nemám šancu vyhrať, ale veď predsa nič za to nedám :) Tvoj blog milujem a milujem aj teba, si nádherná a talentovaná :) Raz by som chcela byť taká uspešná ako ty :)

    FB: Mirks Sweetie Karafová
    E-mail: Mim.gfx@gmail.com :)

    Prosíííííííííím RANDOM vyber ma! :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  27. sledujem :) :)
    monika.svitacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. ten budík je dokonalý!

    natalje@seznam.cz

    u mě probíhá giveaway o voucher na výrobu vlastní fotoknihy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. ja ta sledujem aj cez GFC aj FB.. zvycajne sa moc do GA nezapajam, ale ten budik je krasny!!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Wow budík by sa zišiel, a tie štetce <3
    liadrozdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Sleduji ;o).
    Ty štětce by se mi hodili :o).

    safrova.m@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. super GA, krasne vecicky, zidu sa kazdej z nas, sledujem aj fandim ...s pozdravom danka.zimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. jee ten budík je skvělý :) Kundrtova.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. tak nevím jestli je teda třeba napsat komentář s mejlem, ale tak pro jistotu :)
    hana.hudcova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. budík je roztomilý :)
    zany.slamova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. fúha také štetce už strašne dlho hľadám , určite by sa hodili !!
    Majushqa14@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  38. sledujem už dlho :) budík je zlatý a tie štetce by sa hodili :)
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. No ten ružový budík ma dostal , ten je úplne úžasný :) Myslím že tieto všetky veci sa zídu :) mne určite všetky preto som sa aj tejto Giveaway veľmi potešila
    1. sledujem dlhoooo
    2. facebook sledujem tiež
    3. email : dixie_33@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Samozrejme sledujem, aj tu aj na fb :) a darčeky sú krásne, určite by som to nenazvala "mini" giveaway :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. "mini" giveaway? veď tu máš toľko cien :)
    l.mitanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. hmm, tohle vypadá dobře :)
    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Ten budík je fakt nádherný :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Ten budík je úžasný :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Hezká giveaway !! :)
    F.Terka.F@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  46. to je kraaasne.... ;)
    že "mini" ? !! takových věcí.. :* ;)
    gabisek123@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  47. krasna giveaway:)
    myanh.tran@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Budíček je chutný, aj keď pochybujem že by ma zdvihol z postele. :D Ale tá Mexx ma zaujala. :) blogprincess.gibi@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Ten budík je úplne parádny :)
    kirnagovamonika@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Super giveway :) Užitočné vecičky ktoré by každú babu potešili :)

    251lalia251@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Všetky podmienky splnené a super ceny :)

    pawuska117@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. štětce na nehty? musím mít! :-)
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  53. uuu,tak snad :)
    terka.jungova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  54. sledujem aj cez GFC fb. :))
    orsolya.ambrusova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. joj bodaj by sa to už podarilo! :D
    jonisova.eva@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. aj ked ružová nie je moc pre mňa na tom budíku je skvelá :)
    knizatova.denisa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Budík je rozkošnícky :D

    kesulatko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Budík je krásnej, když opomenu to, jak bych s ním nejradši každý ráno třískla o zeď :D

    b.skockova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Nejkásnější budík na světě! :)
    M.Boudna@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  60. ty štětce by se mi neskutečně hodily:)

    OdpovedaťOdstrániť
  61. viktorialuptakova@zoznam.sk
    na FB pod Viktória Ľuptáková

    OdpovedaťOdstrániť
  62. všetko spĺňam :-)

    katusicek@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  63. super ceny :) sledujem ťa už dávno :)
    k.kruzicova@gmail.com

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Jeeej milá giveaway :))
    1. sledujem
    2. lajknutee;)
    nikola963@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  65. sleduju a lajknutý mám už dávno:)
    buqa.langrova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Super giveaway :)). Sledujem ťa už veľmi dlho aj cez FB aj cez GFC ;)
    nathy111@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Jůů.. Ráda se přidám.. :))
    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Spĺňam (: ten budík je naozaj nádherný :))

    OdpovedaťOdstrániť
  69. :) Super veci super blog.. Nech sa darí a pekný večer

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Ten budíček je úžasný :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  71. najviac by sa zišiel plášt na farbenie :P :P :P
    nici.schilingova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Super ceny. :) Budíček by sa hodil..aspoň by som konečne vstala vtedy keď treba :D lebo taký pekný budík keby ma budil aj vstanem :D
    všetko spĺňam :)

    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  73. sledujem, krásne ceny ! ;)
    niki.1997@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Splnené všeetko všetučko :D

    craps@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Sledujem tvoj blog už dlhšie, úplne ho zbožňujem.
    Lajknutú FB stránku mám už dávno. :)
    E-mail: Laurittaa16@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. úžasná giveaway :) ceny jsou bezva :)

    annasglamour@volny.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  77. janiklikacova@gmail.com
    Fb sľedujem tak tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Ten budík je úžasný :D
    marcelazva@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  79. štětce na nehty?? vypadaj měkoučce, ale jestli jsou tvrdší daly by se stím tvořit divy
    sleduju,)
    (mejl: zampionovapolivka@centrum.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  80. úžasná giveaway, máš vždycky nejoriginálnější výhry ! :)
    moc by mi to udělalo radost :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  81. sleduju :) gfc i fb
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  82. uz dlouho sleduji obe:)
    al.bis@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  83. raspb3rrycooki3@gmail.com
    cez GFC sledujem, aj cex FB

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Sleduji tě tady i na FB (Lucie Martináková)

    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  86. Sledujem :) A ten budík je kráááásny :))
    saska.rackova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  87. jeee, super cena! sledujem cez GFC ;) zaroven pozyvam na moju giveaway http://sunnysscrapworld.blogspot.sk/2012/11/giveawayvianocna-rozdavacka-u-sunny.html :D

    OdpovedaťOdstrániť
  88. Sleduji Tě dlouho, velice si mě zaujala.

    mylittlefashionsins@gmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Vše již dlouho splněno! :)
    Manavo@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  90. barcazemkova@seznam.cz
    Budík musí být můj :D

    OdpovedaťOdstrániť
  91. Supér, ten budík je skvělej. :) Prosím, ať mám štěstí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  92. ten budik je svetovi :D dufam ze sa usmeje na mna stastie :)
    sledujem cez gfc aj cez fb
    martina.kudriova67@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  93. všetko ako má byť :)
    gallova@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  94. sledujem :)
    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  95. Hola, sledujem ťa aj tu aj na FB :) máš super štýl :) podľa mňa si najlepšia :) helen19128@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  96. Skusim to :) nemam FB ale sledujem cez gmail :D:D:D
    dusanalinska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  97. Fb síce nemám, ale sledujem ťa cez GFC :)
    ten budíček je na zjedenie!
    christina.praznovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  98. Super ceny :) sleduji :)

    dominka.hajkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  99. doobrooš :)
    kristi.mozdikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  100. jé super :)) facebook už jsem připojena,k blogu už jsem taky připojena dlouho :D

    domini.opelova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  101. Všetko splnené. Už si len držať palčeky :))
    Sú to síce len drobnosti, ale koho nepotešia ? ♥
    RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  102. Spĺňam všetko. Už len čakať;)
    nicolettevalkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  103. Najviac by ma potešil ten budík :D
    monikakristofcakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  104. čekujem pravidelne :)
    lysikova.lucia115@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  105. budik je nejlepsi!!!
    anit.gc@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  106. Sleduju už dlouho..super dárečky!
    teleska.k@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  107. fredyqa369@gmail.com
    aj na fb sledujem:)
    a budik by sa mi hodil! <3
    aj plaštenka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  108. Moc hezké dárečky! :)
    Denulka.a.a@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  109. Sledujem a lajkla som :)
    Vybrala si božské darčeky :)
    a ešte viac by sa mi páčili ak by mi na narodeninky prišli domov ! :P
    stella.ballova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  110. krásne ceny
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  111. sledujem a lajkujem už dávno, a Giveaway je super!:)
    a.obonova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  112. :O super ceny :)
    marth.w@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  113. Som GFC aj som Lajkla :) Krásne darčeky
    veronika.ksenakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  114. Ahoj Deni,
    Veľmi podarená Giwaway :-) Budík je veľmi chutný a ten sa zíde :-)
    vesmirnaturbina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  115. budik je najuzasnejsi, ale aj stetce nie su na zahodenie :) som tu nova, ale tvoj blog je velmi dobry :) pacia sa mi tvoje outfity, ličenia, kerky :P a vlasy...
    htpunk@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  116. Sleduji. :) I když nemá šanci, zkusit to můžu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  117. Sleduji :)
    Ten budík je úžasný :)
    mokyseq@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  118. Podmínky splněny, tak třeba se na mě usměje štěstí :))
    zaneta.hromadkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  119. Krásná soutěž
    ifreharova@gmail.com

    Přeji štěstí ve hře i ostatním a Tobě další úspěchy s blogem.

    OdpovedaťOdstrániť
  120. tvoj blog je skvelý, si strašne zlatá a milujem tvoje tetovania a aj články o nich, len mi nejdú do hlavy tie štetce, že sú na nechty? ten vejárovitý ?:O
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  121. Hotovoo (:

    paulakroupova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  122. Sleduji :)
    kadlecova.zdenka@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  123. Sleduji už dlouho :) Budík je opravdu krásný :)
    Hannah.animaestilo@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť