streda, 28. novembra 2012

FOX x team shop

Včera sme boli fotiť pre nový obchodík X team shop v Nitre oproti Mlynom (predtým bývalý chilli style). 
Za prvé! Obchodík krásne zrekonštruovali. Je vidieť aj na fotkách, aké pekné to tam majú. Je to tam priestorné a útulné. A chalani sú celkom vtipní haha.
Za druhé! Majú tam veľmi pekné veci značky FOX, či užpánske alebo dámske. Shop sa iba rozbieha, takže tam toho bude časom viac. Iba som tam prišla a už som všetko brala do kabínky! Tričká, kabelky, penaženky veľmi pekné.Škoda, že akurát peňaženku čo sa mi tak páčila bola rezervovaná:( Ale kúpila som si aspoň tričko baseballového motívu, čo je aj dole na fotke. Páčia sa tieto motívy a je také volnejšie pohodlné:) Ale aj táto ružová čiapka ma veľmi očarila. Chcem pod stromček haha.
Ak si z Nitry, tak sa oplatí prísť aspoň pozrieť:)
Bude sa rozbiehať časom aj e-shop, na ktorý pak zverejním link. 














Páčia sa vám fotky a oblečenie?? :)

31 komentárov:

  1. Fotky jsou super a musím říct, že už i z fotek se mi obchod líbí :) budu se těšit na další post :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne fotecky, mikiny su bombove!!! Vau, Fox je fajn znacka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky, aj niektoré kúsky oblečenia sa mi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi veľmi veľmi super fotky!!! a značka sa mi páči moc!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera! Jak fotky tak oblečení..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ikdyž nejsem moc na sportovní nebo takovéhle oblečení, tak se mi to vcelku líbí :) Hlavně tobě to sluší, jsi moc sympatická :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to čiernobiele tričko s trojštvrťovými rukávmi je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak to oblečenie chcem každé jedno do bodky ! krása !! :O

    OdpovedaťOdstrániť
  9. paráda nejvíc:) to triko na 6 fotce je nej!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vedela by som si vybrat! <3
    kolko ta vyslo to baseballove triko? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. fox áno! priateľ mi najväčšiu radosť na narodeniny urobil práve ich tričkom- two wheels are better than four :P

    OdpovedaťOdstrániť
  12. a ake su tam ceny?...inac na nejakych fotkach mi pripominas hayley williams:):D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. si nádherná! a oblečenie aj fotky úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc ti to sluší :) Oblečení je krásné.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. keď ty reprezentuješ túto značku všetci si budú do obchodu len takto :OO kupovať veci ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. aaa teraz co sa stalo s tym chili sytle obchodom? nech mam dake info :D ostali ako e shop alebo sa iba prestahovali?

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Úžasné fotky, povedly se! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Hrozně ti to lsuší :) Super oblečení

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Pekné fotky:)máš skvelý štýl je pre mňa určitou inšpiráciou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Musim rict ze jak obchod tak ty vypadate skvele:)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ahoj, sem to asi nepatří, ale nemáš jáhodou zkušenosti a lepidlem na umělé řasy Lash´s Quik set z DM ? Děkuji

    OdpovedaťOdstrániť
  22. moc hezké, sluší ti to :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť