sobota, 17. novembra 2012

devil smokey eyes líčenie



Hou hou hooou. Včera večer som zasa niečo spáchala. Je to klaciské jednoduché čierno biele smokey líčenie s červenou linkou, ktorú som spravila s pomocou barry m dustu a štetcom na obočie/linku.
Postup: biely tieň na celé viečko -> čierny tieň blendovať od záhybu oka -> čierny tieň ako dolná linka -> s opäť čiernym tieňom a tekutou linkou vytvoriť cat eye look do vnútorného kútika oka -> červený tieň ako linka -> umelé mihalnice a maskara.
Viem si to predstaviť ku krásnym červeným šatám úú. Páči sa vám toto líčenie?





37 komentárov:

  1. wooow :D Deni tu si úplne krásna , a to líčenie je úžastné :) keď som videla tu poslednú fotku najprv som rozmýšľala či to nieje Hayley ale nakoniec si to ty :D krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. WOW! Neskutočne ti toto líčenie pristane! Super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá posledná fotka je neskutočná !!! wáw sánka dolu :) a líčenie nádherné , ako vždy : )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá posledná fotka je neskutočná !!! wáw sánka dolu :) a líčenie nádherné , ako vždy : )

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hrubý to je:) jsi strašně šikovná

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super líčenie :) no mne sa na tebe viac páči jednoduchšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj prosita kde nakupujes mac kozmetiku ? :) videla som ze jej mas celkom dost a nanenasla som ziadny internetovy obchod ktory by mal velku ponuku macu :/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wow to je boziiii, si dokonala!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. milujem túto kombináciu farieb ;)
    p-a-r-a-d-a

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak toto je brutus..nemám slov..nádhera

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Fuuu...tak toto je naprosto úžasné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Líčení krásné a poslední fotka úžasná!
    Hrozně se mi líbí barva vlasů. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. vyzerá to úžasne :)

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádherné !! a ako si napísala k nejakým červeným šatám by to bolo dokonalé :)).. a tá posledná fotka O_o proste krása :D ... niekedy by sa mi hodilo aby si ma nalíčila :D :D Mohla by si si časom otvoriť nejaký salón ;D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak tohle vypadá hooodně dobře :) Jen ty umělý řasy se mi nelíbí, ale to je zas o vkusu

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Môžem sa opýtať akú máš farbu teraz na vlasoch? :) je úžasná aj ten strih úplne super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Geniální! Tohle bych si klidně ráda střihla i na ples, kdybych tam (
    bohužel) nemusela být za "tu seriózní". Moc ti to sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Vyzera to neskutocne!
    Si ta najmem a budes moja osobna vyzazistka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahoj chcela som sa spýtať akú máš teraz farbu lebo je naozaj super :)

    OdpovedaťOdstrániť