streda, 21. novembra 2012

black with light orange líčenie

Včera som sa dostala domov dosť neskoro, ale predsa som si našla čas na líčenie... Nechcelo sa mi moc špekulovať nad zložitejším líčením, tak som zvolila opäť  jednoduchšie čierne so svetlým oranžovým tieňom. 

A včera som mala pokazenú náladu, lebo tie topánky vysoké čo som pridávala fotku z M&Mka, tak ich nikde neviem zohnať už
 :( V BB, NR ich nemajú a včera som pátrala s kamarátom v Bratislave a tiež nič...som sa nasrala  a objednala som si z netu www.topanky.sk vybýjancové, tak uvidíme aké budú ;) Teším sa už veľmi... A v Tally Weijl majú krásne veci!!! Budúca výplata ostáva tam.

Postup líčenia...
-biely tieň make up studio na celé viečko
-oranžový tieň som jemne blendovala od vonkajšieho kútika a vnútorného, takže v strede je stále nádych bielej
-od záhybu som blendovala čiernym tieňom 
-čiernym tieňom som vytvorila linku hornú aj dolnú a trošku som si pomohla aj linkou v pere
-ešte som použila elf glittery očný tieň pre trblietavý efekt
-biela ceruzka na dolnú linku, s ktorou som zašla až do kútika oka







33 komentárov:

  1. vrat sa na hnedo viac ti to pasovalo plus clip iny dlhe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, tieto vlasy su ovela krajsie + toto obocie je krasne

      Odstrániť
  2. :O na tej poslednej fotke si ty? Krasna si strasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já z toho tvého líčení prostě nemůžu!!!! Ty máš prostě zlaté ručičky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tohle líčení nemá bejt složitý O.o Tohle bych na sobě vytvořila tak za 3 hodiny :D Vážně dokonalý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Si naozaj strašne krásna! :) Milujem tvoj blog a tips!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne Deni, čo je to za oranžovú?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nechápu, jak se takhle může někdo umět nalíčit!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. akú používaš farbu na vlasy? je úplne krásna

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásneeeeeeee ;) a odkiaľ je tričko ???? :D a čapica ???? a líčenie ako vždy nádherné ja si neviem ani len linku rovno namaľovať máš talent : )

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na mě je to už moc černé, všude :D...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. úžasné... a hlavně ti to hrozně sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. toto je úplne dokonalé!
    ešte aj tie fotky..ňam♥

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krááásne :D inak dneska som ťa našla na jednej stránke :D neviem či vieš :) http://scenecore.cz/deni-vevericka-1949/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. joo, tak to je hodně dobrý! a ty vlasy ti nejvíc závidim, taky jsem chtěla růžovou nebo jakoukoliv, ale jako naschvál něměli v tom kadeřnictví ani jednu barvu -.- příště jdu jinam:D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. jojo fajna ciapka tiez by ma zaujimalo odkial aleo co je to za brand :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. dokonalost :) celkový vzhled je prostě uchvatný

    OdpovedaťOdstrániť
  17. hrozne sa mi páčia tie tiene :) asi sa to pokúsim napodobniť :D ale len pokúsim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Nádherné a dokonalé líčenie :)
    A nie je tá čiapka náhodou Arch Enemy? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. príjemná zmena tie vlasy len čo je pravda :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  20. to líčení je fakt užasný!!

    BLOGGER: http://evzuu.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Líčení je úžasné, hrozně ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. To je nádhera..ty máš prostě styl a máš to v ruce..

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Naprostá nádhera, skvělá kombinace barev, černá + jakákoliv barva, to fakt můžu:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. To je nádhera. Ty sis tím líčením snad ztrojnásobila oči! :D Tak je máš obrovský... Asi se inspiruju při líčení na blížící se párty.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. si strasne nadherna! a tie tvoje tetovania <3

    OdpovedaťOdstrániť